וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעות בכורה לחיימוב ולוסיו, עזרא ביציע, קרית שמונה עם 3 בלמים

עונת 2016/17 יוצאת לדרך עם שלושה משחקים בגביע הטוטו. באר שבע עם הרכב מחליפים נגד אשקלון, עזרא לא עבר בבקרה ולא ילבש את מדי הפועל תל אביב מול בני יהודה. ורמוט לא בסגל מכבי חיפה מול קרית שמונה

יח"צ - חד פעמי

עונת 2016/17 הישראלית תצא לדרך באופן רשמי ביום שבת, עם שלושה משחקים בגביע הטוטו. הקבוצות יקבלו הזדמנות להריץ שחקנים חדשים ולנסות הרכבים. אף אחת מהקבוצות הביתיות אגב, לא תארח בבית האמיתי שלה. המשחקים ישודרו בספורט 5+ לייב.

בית א':

20:00, עכו: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה. שופט: ארז פפיר

בית ב'

19:00, אצטדיון המושבה: בני יהודה - הפועל תל אביב. שופט: לירן ליאני

בית ג'

21:00, ראשון לציון: הפועל אשקלון - הפועל באר שבע. שופט: אלון יפת

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חוזר להרכב. בוזגלו/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה

עירוני קרית שמונה:

המגן אורן ביטון לא יוכל לשחק בגלל שהוא עדיין לא עבר רשמית. כזכור, ביטון סיים חוזה בהפועל חיפה שדורשת דמי השבחה ולוואלה! ספורט נודע שהמועדונים לא הגיעו להסכמה. ביטון ממתין לפסיקת הוועדה למעמד השחקן ורק אחרי שקרית שמונה תשלם, הוא יעבור רשמית. אלי בלילתי יהיה זה שיפתח כמגן שמאלי. המאמן מוטי איוניר צפוי לתרגל במשחק רשמי ראשון מערך של שלושה בלמים – עליו עבד במחנה האימון. מלאכי אילו הניגרי, שנבחן בקבוצה, צפוי לקבל דקות כמחליף. הקשר הברזילאי החדש רפאל עדיין לא נחת בארץ.

הרכב משוער: איתמר ניצן, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, הייטור, יוגב הזוהרוי, אלי בלילתי, אופיר קריאף, עדן שמיר, דידייה ברוסו, אחמד עאבד, שלומי אזולאי.

מכבי חיפה:

במכבי חיפה עוברים ימים לא שקטים מאז פיטוריו של המאמן רוני לוי. נשיא הקבוצה, יעקב שחר, נכח היום באימון ואמר לשחקנים: "אני מאמין בכם ובכך שהקבוצה תצא לדרך חדשה. עוד נחזק את הקבוצה בתקופה הקרובה נביא מאמן. כרגע הצוות של הנוער ידריך אתכם".

בנושא הסגל, השוער ולדימיר סטויקוביץ', שהיה בדרך החוצה מהמועדון, פנה להנהלת הקבוצה והעביר מסר כי ברצונו להישאר בכרמל. בהנהלת הקבוצה מעוניינם לצרף שני זרים, כך שהשארת השוער בקבוצה עדיין בספק, ותלויה גם בהתפתחות הליך האזרוח של ניקיטה רוקאביציה. במשחק מול קרית שמונה נראה כי שמוליק חנין ימשיך עם הקו של קרלסן, כשמארק ואליינטה ודקל קינן עשויים לעלות כבלמים. עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן, גילי ורמוט ואלירן עטר ייעדרו בגלל פציעות. גליינור פלט עשוי לחזור לראשונה לסגל אחרי למעלה משלושה חודשים.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אייל משומר, דקל קינן, מארק ואליינטה, סאן מנחם, גארי קגלמאכר, נטע לביא, לודוביק אוברניאק (שובל גוזלן), פיראס מוגרבי, עמית זנטי, ניקיטה רוקאביציה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני קרית שמונה, עודד אלקיים, מול שחקן הפועל חיפה, אורן ביטון. ג'יליס
נעדר בקריה. ביטון עדיין במדי הפועל חיפה/ג'יליס

בני יהודה - הפועל תל אביב

בני יהודה:

גם הכתומים יפתחו רשמית את העונה תחת הבעלים החדש, ברק אברמוב. המועדון ביצע הרבה שינויים לקראת העונה הקרובה, ומחר אריק בנאדו וחניכיו יערכו ניסוי כלים ראשון במשחק רשמי. נוסף על כך, התרחשה אתמול בשכונה דרמה לא קטנה, כאשר הכתומים ניסו לרכוש את השוער אופיר מרציאנו ולצרפו לסגל במקומו של דלה איינגובה, שהיה אמור לעבור בהשאלה להפועל אשקלון. בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל, ואיינגובה יישאר השוער הבכיר של הזהובים גם בעונה הבאה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, קסאבייה תומא, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, אביעד בורלא, סתיו פיניש, סער בנבנישתי, אנטוניו מרשיץ', אלמוג בוזגלו, אלון תורג'מן.

הפועל תל אביב:

לאחר שנכשלה פעם נוספת בניסיון לעבור בבקרה התקציבית, הפועל תל אביב תפתח מחר רשמית את עונת 2016/17 עם לא מעט פציעות וחיסורים של שחקנים. ליביו אנטל, קלאודיו בומבה ושגיב יחזקאל הפצועים לא יהיו בסגל, ואילו חן עזרא ואביחי ידין שלא נמצאים בכושר משחק, לא עברו בבקרה התקציבית. המאמן אלי גוטמן יעלה הרכב ללא שחקני כנף טבעיים, כאשר בן רייכרט ועומרי אלטמן יהיו אלה שיפתחו על הקווים. בנושא הכלכלי, משכורות חודש יוני כבר הועברו לעובדים, ואילו לשחקנים שולמו משכורות חודש מאי. בהפועל טוענים כי עד פתיחת הליגה יימחקו כל חובות השכר גם לעובדים ולשחקנים.

הרכב משוער: אריאל הרוש, עופר ורטה, מרקו סימיץ', אדי גוטליב, שמואל שיימן, ניר לקס, ניקולאס גורובסוב, נמניה ניקוליץ', בן רייכרט, עומרי אלטמן, ארון שוינפלד.

דלה איינגובה שוער בני יהודה תל אביב. ברני ארדוב, ברני ארדוב
ממשיך בכתום, וצפוי לפתוח גם מחר. איינוגבה/ברני ארדוב, ברני ארדוב

הפועל אשקלון - הפועל באר שבע

הפועל אשקלון:

העולה החדשה תערוך את הופעתה הרשמית הראשונה לעונת 2016/17 עם סגל חסר מאוד. שחקני הרכש רז מאיר, נבו מזרחי, ריף מסיקה, איסו לינגאנה, אנדריי מישנקו ותומר סוויסה לא יוכלו ליטול חלק במשחק, מפני שטרם עברו בבקרה התקציבית. המשמעות: אשקלון תעלה למשחק אך ורק עם שחקנים מהעונה שעברה ושחקני נוער. לאחר שעסקת השאלת השוער דלה איינוגבה לא יצאה לפועל, מי שאמור לפתוח בין הקורות של אשקלון הוא ליאור חדריאן.

הרכב משוער: ליאור חדריאן, אסי בוזגלו, טל מכלוף, אבי מלכה, חיים איצרין, יוסי אמר, יאיר אזולאי, קובי בן חמו, רודי חדד, ברוך דגו, ירדן אבוחצירה.

הפועל באר שבע:

לפני הגומלין נגד אולימפיאקוס והפרידה מוויליאם סוארס, האלופה תתארח אצל הפועל אשקלון בראשון לציון. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב, אבל ההערכה היא שרוב השחקנים שפתחו במשחק ביוון ביום רביעי, יקבלו מנוחה. מאור מליקסון שצפוי להיות כשיר לגומלין, לא ישחק מחר. אופיר דוידזאדה נעדר מהאימון לאחר שהודיע שהוא לא חש בטוב ונבדק על ידי רופא המועדון וגם. גיא חיימוב ולוסיו אמורים לערוך הופעות בכורה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, מתן אוחיון, שיר צדק, עמית ביטון, בן תורג'מן, מהראן ראדי, אובידיו הובאן, דן ביטון, מאור בוזגלו, בן שהר, לוסיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully