וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטיאן שוויינשטייגר פרש מנבחרת גרמניה: "חוויתי רגעים גדולים, תודה לכולם"

קפטן אלופת העולם, שרשם 120 הופעות בנבחרת, הודיע בחשבון הטוויטר על סיום הקריירה הבינלאומית והצהיר: "ביקשתי מלב שלא יכלול אותי בתוכניות העתידיות, המאמן ידע כמה יורו 2016 חשוב עבורי"

צילום מסך

אחרי 120 הופעות, 24 שערים ותואר אלוף העולם ב-2014 - בסטיאן שוויינשטייגר הודיע היום (שישי) על פרישה מנבחרת גרמניה בגיל 31. קפטן אלופת העולם פרסם הודעה בחשבון הטוויטר, בה נפרד מהמאנשפט: "ביקשתי מהמאמן הלאומי, יואכים לב, שלא יכלול אותי בתוכניות העתידיות של הנבחרת. אני מודה לאוהדים שתמכו בי לאורך כל התקופה שלי כאן, להתאחדות והצוות המקצועי וכול הכדורגל הגרמני".

"במהלך 120 ההופעות שלי בנבחרת הייתי האוהד הגדול ביותר של גרמניה וחוויתי רגעים גדולים ויפים של הצלחות" הוסיף הקשר: "לב ידע כמה יורו 2016 חשוב עבורי, ובגלל זה רציתי לזכות בתואר בו גרמניה לא זכתה מאז 1996. אני מקבל את מה שקרה לנו בצרפת בהבנה ומאחל לנבחרת בהצלחה".

עוד בנושא:
ז'וזה מוריניו הודיע לבסטיאן שווינשטייגר שהוא לא בתכניות
יורגן קלופ: "התלכיד מביא הצלחה, לא שחקן אחד ב-100 מיליון יורו"
אתלטיקו מדריד זועמת: התשובה של ברצלונה לפיצוץ עסקת וייטו
העברות בעולם - 29.7: הסכום הסופי בעסקת פוגבה, המהלך של ארסנל

כזכור, שוויינשטייגר הגיע ליורו 2016 אחרי עונה קשה במדי מנצ'סטר יונייטד במהלכה בילה יותר מדי מחוץ לכר הדשא בעקבות פציעות. הוא כבש במשחק הפתיחה מול אוקראינה והוסיף עם הופעה נפלאה מול איטליה בשלב רבע הגמר. גרמניה הודחה מול צרפת, שהפך למשחקו האחרון. הופעת הבכורה שלו הייתה ביוני 2004 במפגש ידידות מול הונגריה, את צמד שערי הבכורה הוא כבש מול רוסיה ביוני 2005.

אחרי הפרישה של פיליפ להאם מהנבחרת ב-2014, שוויני מונה לקפטן. במהלך התקופה שלו במדים הבינלאומיים הוא סיים כמלך הבישולים של מונדיאל 2006 ו-2010 עם שלושה בכול אחד מהם. במהלך הקריירה הוא לקח חלק בשבעה טורנירים גדולים.

ביממה האחרונה דווח כי ז'וזה מוריניו הודיע לקשר כי הוא אינו נמצא בתוכניות של השדים האדומים לעונה הקרובה ושמו נקשר עם מעבר לפריס סן ז'רמן ובשיקטאש. שווינשטייגר עדיין חתום על חוזה לשתי עונות תמורת 160 אלף ליש"ט לשבוע והוא נכלל ברשימת העוזבים של מוריניו בצוותא עם עדנאן ינוזאי, וויל קיין, טיילר בלאקט, פדי מקניר, טים פוסט מנסה, קמרון בורת'וויק ג'קסון, אנדראס פריירה וג'יימס ווילסון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת גרמניה, בסטיאן שוויינשטייגר. רויטרס
מחפש גם בית חדש. שוויני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully