וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין חשש מזיקה למסורת מקומית: התלבושת שמטריפה את ברזיל

המשלחת הגאורגית נחתה בריו לקראת המשחקים האולימפיים והסעירה את התקשורת עם לבוש יוצא דופן. בפרלמנט המקומי תוהים: "התלבושת לא הייתה צריכה להיות צעירה וסקסית יותר?", "האם דעא"ש אחראים על העיצוב?"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

שבוע לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בריו והמשלחת הגאורגית לברזיל נמצאת במרכז הכותרות. היום (שישי) מדווחים בתקשורת האנגלית כי ההגעה של הגאורגים לריו הפתיעה רבים כאשר המשלחת הגיעה לבושה בצורה מעניינת. בממלכה כבר דאגו לבקר את הסגנון ואף תהו: "האם דעא"ש הם אלו שאחראים על העיצוב?".

הסיבה לתהיות הרבות היא העובדה כי הנשים הגיעו בשמלות לבנות ארוכות מעבר לקו הברך וג'קטים המכסים את הזרועות, והגברים היו חנוטים בחליפות כאשר מזג האוויר בריו נע בין 22 ל-25 מעלות ולחות ממוצעת של 65 אחוזים.

עוד בנושא:
אני האגדה: רגע לפני האולימפיאדה האחרונה שלו, מסע מרהיב בעקבות אגדת יוסאין בולט
דיווח בספרד: רפאל נדאל עשוי להשתתף רק בטורניר הזוגות בריו
"זה הולך לכאוב": 90 שניות על רון דרמון, הנציג ההיסטורי לריו בענף הכי פסיכי

שר החוץ לשעבר של גאורגיה, סלומה זורבישווילי, סיפר: "התלבושות הן לא ספורטיביות ולא מסורתיות", וכך סתם את הגולל על האפשרות כי מדובר בהחלטה מטעמי מסורת. בפרלמנט המקומי תהו: "האם התלבושות לריו לא היו צריכות בעלות גוון צעיר וסקסי יותר?".

נושא התלבושות לא מעסיק רק את הפרלמנט, אלא גם את האקדמיה. אחד הפרופסורים בגאורגיה טען: "מדובר בתלבושות שנועדו להגן על המשלחת מזיקה", סיפר בהומור. בברזיל התקשו לעכל את התמונות: "איך הם מתכנננים לשרוד את הקיץ כאן?".

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully