וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "התחרות בריאה, גומס ודניס סוארס הגיעו למקום המושלם עבורם"

קפטן ברצלונה לא מתרגש מהעומס בקישור לקראת העונה הקרובה וחלק מחמאות לרכש: "גומס ודניס מלאי כישרון. מאחל ללופוטגי בהצלחה". באתלטיקו חוששים ממחטף של האלופה בנוגע ליהלום של מחלקת הנוער

AP

האם היריבות בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד בדרך לעליית מדרגה? על פי הדיווחים היום (שישי) בתקשורת הספרדית עולה כי בין צמד הענקיות קיימת התחממות בגזרה, בעקבות המהלכים של שתיהן בחלון ההעברות.

האלופה הביעה עניין בחודש האחרון בלוסיאנו וייטו ואף הגיעה איתו לסיכום, אחרי שליאונל מסי שוחח עם החלוץ והבהיר לו כי עדיף לו להגיע לברצלונה על פני עונת השאלה בסביליה. באתלטיקו לא אהבו את הרעיון לפיו וייטו יחבור ליריבה פוטנציאלית על תואר האליפות בספרד ופתחו במגעים עם מחזיקת הליגה האירופית בנוגע לקווין גמיירו, עוד שם בפנקס של המנהל המקצועי של ברצלונה רוברטו פרננדס.

עוד בנושא:
העברות בעולם - 29.7: הסכום הסופי בעסקת פוגבה, המהלך של ארסנל

בלם אתלטיקו מדריד, תאו הרננדס. GettyImages
הרננדס בפעולה/GettyImages

בחלק מכלי התקשורת טוענים כי העובדה שגמיירו נמצא בדרכו לסגל של דייגו סימאונה כאשר וייטו יושאל לסביליה, ובעצם נסוגה בצורה חד צדדית מההסכם עם האלופה. התפנית גרמה לברצלונה לפתוח במגעים עם אחד הכישרונות הגדולים של אתלטיקו: תאו הרננדס.

הבלם הצרפתי, שנולד במארסיי, והגיע לקבוצת הצעירות של הקולצ'ונרוס נחשב לאחד השמות הבולטים במחלקות הצעירות של אתלטיקו. הרננדס, אחיו של לוקאס הרננדס שכבר הפך לשחקן משמעותי בסגל של סגנית אלופת אירופה, סומן על ידי סימאונה כאחד מהשחקנים שעשויים לעשות את הקפיצה לקבוצה הבוגרת בדיוק כמו אחיו, אך סעיף השחרור שלו עומד על שישה מיליון יורו בלבד.

בהנהלת ברצלונה כבר פתחו במגעים עם הבלם, שעדיין לא ערך הופעת בכורה בהרכב אתלטיקו ורק נכלל בסגל של סימאונה ב-6 בפברואר מול אייבר, ולא זכה לדקת משחק. באתלטיקו על העובדה כי בין נציגיו של השחקן לאלופה מתקיימות שיחות, ובמדריד טוענים כי בהנהלת המועדון שמו לעצמם מטרה להאריך את חוזה של הבלם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בלם אתלטיקו מדריד, תאו הרננדס. GettyImages
הרתיח את הגזרה. הרננדס/GettyImages

בתוך כך, אנדרס אינייסטה העניק ראיון ל'מארקה' ובו בין הייתר התייחס לעומס בקישור של לואיס אנריקה לקראת העונה הקרובה עם צירופם של אנדרה גומס, דניס סוארס כאשר בסגל נמצאים גם סרג'יו בוסקטס, ארדה טוראן, סרג'י רוברטו, ראפיניה ואיבן ראקיטיץ': "אני בטוח שזה עשוי לעלות לי בדקות המשחק, אבל התחרות היא בריאה לכולנו. יש לי התלהבות גדולה לקראת העונה הקרובה ואני מלא תשוקה להישאר שחקן מרכזי עבור בארסה".

על דניס סוארס וגומס: "שניהם שחקנים צעירים ומלאי כישרון, אני בטוח שהם הגיעו למקום המושלם עבורם כדי לצמוח עם הקבוצה".

המינוי של ג'ולן לופוטגי למאמן הנבחרת: "אני מאחל לו בהצלחה ובטוח שהוא מסוגל להוביל את הנבחרת לעבר מהטרות שלה. אני חושב שווינסטה דל בוסקה הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, הוא עשה דברים אדירים עבור הכדורגל הספרדי".

שלישיית MSN: "מעטים השחקנים בעולם שמסוגלים לעשות את מה שהם עושים. ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר הם לא רק מוכשרים ובעלי איכות, אלא ווינרים בצורה אחרת".

עדכון ראשון: 08:40

אנדרה גומס שחקן ברצלונה. רויטרס
תחרות בריאה בקאמפ נואו. גומס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully