וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים בטוחים: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה"

29.7.2016 / 7:40

בבירה כבר מריחים את פלייאוף הליגה האירופית אחרי ה-1:1 מול ילגבה, העפלה תכניס לקופת המועדון יותר ממיליון שקלים. בבית"ר מקווים לפתור את התסבוכת מול אצילי, שני ברזילאים צעירים עשווים להגיע להתרשמות

נועם מושקוביץ

שביעות רצון גדולה בבית"ר ירושלים אחרי התצוגה אמש (חמישי) מול ילגבה. הקבוצה מהבירה סיימה ב-1:1 בלטביה והעבירה את ההכרעה לאצטדיון טדי בשבוע הבא. את מרבית השבחים גרף עומר אצילי כאשר בסגל קיימת תמימות דעים לפיה יש לפתור את תסבוכת עם הקשר ולהבטיח את הישארותו בבית"ר. "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה", אמרו במועדון: "ואם עומר בסגל זה רק יגביר את הסיכויים לעשות את זה, בית"ר מתאימה לו יותר מכול קבוצה אחרת". בבירה מנצלים את המומנטום החיובי של אצילי והשיקו למכירה משקפיים לרגל יום הולדתו של הקשר, בהתאם לחגיגה שלו אחרי הבקעת שערים.

בבית"ר משוכנעים כי אפשר לעבור את הלטבים בטדי ולהעפיל לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, שיבטיח הכנסה של מעל 300 אלף יורו לקות המועדון. בית"ר תזכה ל-230 אלף יורו מאופ"א על ההשתתפות בשלב הבתים כאשר בשילוב עם הסכומים של זכויות השידור ומכירת הכרטיסים במועדון יעשירו את הקופה ביותר ממיליון שקלים. בעניין אחר, מתיאוס לימה, קשר אחורי בן 20 ששייך לבוטאפוגו, עשוי להגיע להתרשמות כמו גם מאורו גבריאל. בבית"ר רוצים לבחון את השניים ואם אחד מהם ירשים הוא עשוי להירכש כהשקעה לטווח הרחוק.

עוד בנושא:
הליגה האירופית: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 בחוץ מול ילגבה
רן בן שמעון אופטימי: "מאמין שבטדי נעשה את המוטל עלינו"

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם אורי מגבו. ליאת אבשלומי
אתר ביתר ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
קרובים להיסטוריה. מגבו וקלאודימיר/מערכת וואלה! NEWS, ליאת אבשלומי אתר ביתר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully