וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "השער הראשון פתח את המשחק, השגנו יתרון גדול לגומלין"

28.7.2016 / 23:41

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה לאחר הניצחון על פנדורי: "לצערי האטנו את המשחק לאחר שהבקענו אבל בסוף מצאנו את השער השני שהיה חשוב מאוד". על ראיקוביץ': "סיפק הדיפות חשובות מאוד". מאמן פנדורי: "מכבי הביכה אותנו"

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם טל בן חיים. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
קשה היה לבקש תוצאה טובה יותר/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד גדול אל עבר שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, לאחר שגברה על פנדורי 1:3 ברומניה במשחק הראשון מבין שניים. הגומלין ייערך בשבוע הבא בנתניה. טל בן חיים פתח את החגיגה עם מבצע אישי מבריק (6), אובידיו הראה השווה (30), אך נוסא איגייבור (49) ודור מיכה (77) דאגו להעניק לצהובים מקדמה גדולה.

עוד בנושא:

מוקדמות הליגה האירופית: 1:3 למכבי תל אביב על פנדורי בחוץ

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
"רוצים להשתפר ממשחק למשחק". ארבלדזה/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

ציטוטים

מאמן הצהובים שוטה ארבלדזה אמר לאחר המשחק: "לא קל לשחק בשלב מוקדם של העונה. הגול הראשון שהבקענו פתח את המשחק, זה היה שער נהדר. לצערי האטנו את המשחק וצריך לתת קרדיט לפנדורי, אבל בסוף מצאנו את השער השני שהיה חשוב מאוד.

"השגנו יתרון גדול לגומלין אבל עדיין יש עוד משחק. אנחנו מחכים לשחק לפני האוהדים שלנו ואני מאמין שנהיה יותר טובים, אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק".

ארבלדזה התייחס גם לפרדראג ראיקוביץ', שהציג יכולת טובה מאוד: "היו לו כמה הדיפות חשובות מאוד, במיוחד במחצית הראשונה. הוא השוער הראשון שלנו והוא גם ישתפר בהמשך".

אליאל פרץ הוסיף: "זו הופעת הבכורה שלי בליגה האירופית, באתי למשחק מוכן ועשיתי את ההכנות. המאמן נתן לי את ההזדמנות ועשיתי מה שאני יודע. זה ניצחון טוב, חוויה טובה ומתקדמים לשבוע הבא. עשינו תוצאה טובה שתעזור לנו לקראת הגומלין, נקווה שמשם נעלה לפלייאוף. אני מקווה לקבל דקות משחק, אני אעבוד קשה באימונים כדי לעזור לקבוצה, לחברים ולי אני אשמח. כולם עוזרים לי ומתדרכים אותי, אם היו שואלים אותי שנה שעברה, לא יכולתי לתאר לעצמי שמעונה שעברה שהייתי ברמלה אני אהיה בליגה האירופית".

פטרה גריגוראש, מאמנה של פנדורי, אמר בסיום: "האכזבה עצומה, הסיכוי שלנו להעפיל ירד למינימום. אם היינו מנצלים את המצבים שלנו, אולי לא היינו מנצחים, אבל לפחות הייתה לנו תקווה לקראת הגומלין. מכבי הביכה אותנו בקלות, הניסיון עשה את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully