וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור מואשם בניסיון גניבה, תקיפה ואחזקת מריחואנה

בנו של שחקן העבר האגדי הסתבך בגדול, לאחר ששבר לשחקן מכללת טוליין לשעבר ג'ורדן קלהאן את הלסת, נמלט ונתפס על ידי המשטרה כשבאמתחתו רובה AK47, אקדח ו-2,700 דולר במזומן

שחקן וושינגטון וויזארדס גלן רייס ג'וניור. AP
בצרות. גלן רייס ג'וניור/AP

גלן רייס ג'וניור נפלט מה-NBA בתחילת 2015, ומאז הוא בעיקר מסתבך. ההסתבכות האחרונה שלו הגיעה לפני מספר ימים, כשהיה מעורב בתקרית אלימה עם שחקן מכללת טוליין לשעבר, ג'ורדן קלהאן. על פי דיווח ב-TMZ, בנו של שחקן העבר האגדי גלן רייס נעצר ב-25 ביולי לאחר שהיכה את קלהאן כל כך חזק במגרש חניה בג'ורג'יה, עד ששבר לו את הלסת.

לאחר מכן נמלט רייס ג'וניור מזירת האירוע. כשהשוטרים הגיעו הם מצאו את קלהאן שוכב בתוך שלולית של דם, וכשמצאו את בנו של שחקן העבר, עשו עליו חיפוש ונדהמו מהממצאים. בנוסף לרובה AK47, אקדח וקליעים, נמצאו על רייס ג'וניור 2,700 דולר במזומן ושישה טלפונים סלולריים. כמו כן, במכונית הפורשה שלו נמצא אקדח שלישי, ומריחואנה. הוא הואשם בניסיון גניבה, תקיפה ואחזקת מריחואנה.

רייס ג'וניור (25, 1.98 מ'), בוגר מכללת ג'ורג'יה טק, נבחר במקום ה-35 של דראפט 2013 על ידי פילדלפיה, ונשלח לוושינגטון. במדי הוויזארדס שותף ב-16 משחקים בלבד, ואת מרבית הקריירה שלו העביר בליגת הפיתוח בארצות הברית. לפני קצת פחות משנה נורה ברגלו, ולאחר מכן הואשם על אחזקת מריחואנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully