וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו הודיע לבסטיאן שווינשטייגר שהוא לא בתכניות

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הודיע לקפטן נבחרת גרמניה כי הוא רשאי לעזוב את השדים האדומים אחרי עונה אחת בלבד. הגרמני הוותיק מחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות תמורת 160 אלף ליש"ט לשבוע

צילום מסך
בסטיאן שווינשטייגר שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. GettyImages
לאן מועדות פניו? שווינשטייגר/GettyImages

בדיילי מייל מדווחים היום (חמישי) כי בסטיאן שווינשטייגר קיבל הודעה מז'וזה מוריניו כי הוא לא מעוניין בו במנצ'סטר יונייטד. קפטן נבחרת גרמניה, שנרכש לפני שנה מבאיירן מינכן תמורת תשעה מיליון יורו, הוא אחד מבין תשעה שחקנים שקיבלו הודעה על כך שהם מורשים לעזוב את אולד טראפורד בהשאלה או במכירה. שווינשטייגר עדיין חתום על חוזה לשתי עונות תמורת 160 אלף ליש"ט לשבוע.

כל התשעה הללו קיבלו את ההודעה ממוריניו והתאמנו עם קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד ולא עם הקבוצה הראשונה. שווינשטייגר הוא השם הבולט מבין התשעה, כשפרט אליו מדובר גם בעדנאן ינזואי, וויל קיין, טיילר בלאקט ופדי מקניר. טים פוסט מנסה, קמרון בורת'וויק ג'קסון, אנדראס פריירה וג'יימס ווילסון קיבלו הודעה שהם לא נמצאים בתכניות לעונה הקרובה ויכולים לעבור לקבוצה אחרת בהשאלה כדי לצבור דקות משחק.

מוריניו רכש הקיץ כבר את אריק באי, הנריך מחיטריאן וזלאטן איברהימוביץ' הצטרף בהעברה חופשית. גם פול פוגבה צפוי לחתום ולהפוך לשחק היקר ביותר בהיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully