וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול חתם לשנתיים

28.7.2016 / 18:17

האמריקאי הסביר מדוע העדיף את האדומים על פני מכבי תל אביב: "סיכמתי עם שמעון על חוזה אחד, ואז קיבלתי חוזה אחר. הם רצו להשאיל אותי, זה לא הגיוני". אם לא יקבל אזרחות, יירשם כזר

one

הפועל תל אביב קרובה להשלים את הסגל שלה לעונה הקרובה לאחר שהחתימה הערב (חמישי) את הסנטר ריצ'רד האוול לשנתיים. שחקן עירוני נהריה אשתקד, ששמו נקשר בתקופה האחרונה למכבי תל אביב לאחר שהתחתן עם בחורה ישראלית והחל בהליכי קבלת אזרחות, לבסוף יגיע דווקא לצד האדום של העיר. בקבוצה מקווים כי עד לפתיחת העונה יושלם המהלך, אך אם לא, ישחק השחקן כזר ולא כישראלי.

הצהובים היססו בנוגע לזמן שייקח עד אשר האוול יקבל את האזרחות המיוחלת, ובכל מקרה שקלו להשאילו בעונה הבאה. בשלב הזה נכנסה הפועל תל אביב לתמונה, וטרפה את הקלפים. "החלטתי לא לחתום במכבי אחרי שישבתי בבית של שמעון וסיכמנו על חוזה אחד, אבל יומיים אחר כך הוא שלח לי חוזה אחר", צייץ האוול. "אין לי בעיה עם מכבי, אבל אני לא יכול לתת להם לשלוט לי בגורל. הם ניסו להחתים אותי לשלוש שנים אבל רצו את האופציה להשאיל אותי. זה לא הגיוני. יאללה הפועל".

היו"ר רמי כהן אמר: "אני שמח שאחרי מאמצים גדולים הצלחנו להחתים את ריצ'רד בשורותינו. אנחנו בונים קבוצה במטרה לעשות צעד קדימה מהעונה שעברה, ולהעפיל לפיינל פור. אני מאמין שהאוהדים שלנו, שכבר רכשו יותר מ-1,500 מנויים, ימשיכו למלא את האולם ולעזור לשחקנים החדשים להרגיש בבית".

המאמן שרון אברהמי הוסיף: "אני בטוח שאנחנו הולכים לקראת עונה גדולה, שתמשיך את סיום העונה הקודמת. אין לי ספק שריצ'רד, יחד עם השחקנים שכבר חתמו בקבוצה – יוכל להוביל אותנו רחוק".

עוד בנושא:

פותחים עונה: גביע ווינר 2016 ייערך בהיכל עין שרה בנהריה
הפועל חולון: טוני יאנגר חתם לעונה, רועי הובר וטל זך מצטרפים

שחקן עירוני נהריה ריצ'רד האוול. אדריאן הרבשטיין
תפנית. האוול/אדריאן הרבשטיין

האוול (25, 2.03) הוא בוגר מכללת צפון קרוליינה סטייט משנת 2013 שהספיק לעבור בתחנות רבות ברחבי העולם, מאיטליה, דרך ליגת הפיתוח ועד הליגה הפיליפינית. לישראל הוא הגיע בעונה שעברה, כשלא מעט אנשים פקפקו בהחלטה של נהריה לצרפו, אך מיד היה ניתן להבחין כי מדובר בשחקן ברמה גבוהה. ב-30 משחקים ליגה רשם 15 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק, כשבשלושה משחקי פלייאוף רשם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק.

בהפועל עושים מאמצים כדי לבנות סגל כמה שיותר אטרקטיבי ועמוק על מנת לשבור את מחסום רבע גמר הפלייאוף בו נתקלו בשנים האחרונות. מלבד האוול חתמו בקבוצה האמריקאים דרל וויליאמס, אלאנדו טאקר ובריון אלן לצד הישראלים תומר גינת, דניאל איידן, רביב לימונד, מתן נאור, תמיר בלאט, אור לאומי וצוף בן משה. את הקבוצה ידריך גם העונה שרון אברהמי לצד עוזר המאמן יוסי בונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully