וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין הוצג ביובנטוס: "דה לאורנטיס דחף אותי החוצה"

חלוץ הרכש החדש של הגברת הזקנה הוצג רשמית וניצל את ההזדמנות להגיב לדבריו של נשיא נאפולי: "מערכת היחסים שלי איתו מעולם לא הייתה טובה, לא רציתי לבלות איתו אפילו דקה אחת נוספת"

צילום מסך

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן לראשונה במדי מנצ'סטר יונייטד

גונסאלו היגואין הוצג היום (חמישי) רשמית בקבוצתו החדשה יובנטוס. הארגנטינאי הפך לשחקן השלישי היקר בהיסטוריה לאחר העברתו המדהימה מנאפולי, בה שיחק בשלוש השנים האחרונות, ולא פספס את ההזדמנות להגיב לדבריו של אאורליו דה לאורנטיס, נשיא נאפולי, שתקף אותו לאחר עזיבתו.

"מערכת היחסים שלי איתו מעולם לא הייתה טובה בגלל שדרכי החשיבה שלנו שונות", אמר, "הבחירה שלי הושפעה הרבה מכך שהוא דחף אותי החוצה. לא רציתי לבלות איתו אפילו דקה אחת נוספת. אני אסיר תודה כלפי האוהדים וחברי לקבוצה, אך לא כלפי דה לאורנטיס".

"יובנטוס היא הבחירה שלי, בהווה ובעתיד", המשיך, "בחרתי בה כי יש לה מנטליות מנצחת. יש פה פרוייקט מרגש, והמטרה שלי היא לעשות עונה מצוינת. זהו מועדון בו השלם עולה על סך חלקיו. פאולו דיבאלה הוא חבר טוב, ננסה להשיג דברים גדולים ביחד. ההגנה של הקבוצה היא פשוט מדהימה. הערצתי את אלסנדרו דל פיירו במשך הרבה זמן".

עוד בנושא

נשיא נאפולי תוקף: "גונסאלו היגואין, בוגד, אין לי שום כבוד אליך"
צפו: זלאטן איברהימוביץ' התאמן לראשונה במדי מנצ'סטר יונייטד
הכנה: מנצ'סטר סיטי ובורוסיה דורטמונד נפרדו ב-1:1 דרמטי בסין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ההגנה של יובה פשוט מדהימה". היגואין מוצג/מערכת וואלה!, צילום מסך

היגואין החל את הקריירה בריבר פלייט והגיע לריאל מדריד בינואר 2007 תמורת 12 מיליון יורו בלבד. למרות שחווה תקופות טובות במדי הבלאנקוס, הוא לא הצליח להותיר חותם בבירת ספרד ובקיץ 2013 עבר לנאפולי תמורת 38 מיליון יורו. בדרום איטליה היגואין הפך לאחד השחקנים האהובים ביותר והציג יכולת מצוינת, שכללה 71 שערים ב-104 משחקים. במהלך עונתו האחרונה הוא שבר את שיא הכיבושים לעונה בסרייה A, עם 36 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully