וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "בכול שנה אני מצהיר על פלייאוף עליון, העונה זה יקרה"

28.7.2016 / 16:30

הפועל חיפה פתחה רשמית את עונת 2016/17 במסיבת עיתונאים, והבעלים שב להצהיר: "ההכנה הוכיחה שיש לנו תלכיד חזק. לא יכול לחכות לתחילת הליגה". אלי כהן: "עשית טעות עם הקהל בעונה שעברה, הגיע הזמן שניתן להם נחת"

אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים ראשונה לעונת 2016/17 בצל המתיחות בין הבעלים יואב כץ למאמן אלי כהן בשיאה. השניים שוחחו על הציפיות, ההכנה והכוונת שלהם לקראת העונה הקרובה. כזכור, בהפועל חיפה הגיעו להבנות עם ז'וליו סזאר ואדליסון בהייה, שישלימו את סגל הזרים של הקבוצה בצוותא עם ברונו פניירו, פיט פלטהאוזן, פיליפ יאזביץ' וזרקו קוראץ'.

יואב כץ פתח את דבריו: "הקבוצה חזרה ממחנה אימונים. שיחקנו מול שלוש יריבות חזקות מאוד באיטליה, נציג פיפ"א אמר לנו שהיינו צריכים לנצח את ססואולו 0:3. ההכנה שלנו הוכיחה שיש לנו תלכיד חזק, ותיקים וצעירים ביחד. אנחנו מצפים לשנה הקרובה, ומאמינים שתהיה לנו קבוצה חזקה. אני לא יכול לחכות כבר להתחלת הליגה. בכול שנה אני מצהיר על זה שנהיה בפלייאוף העליון, העונה זה הולך לקרות".

עוד בנושא:
הפועל חיפה: אדילסון בהייה סיכם לעונה, עם אופציה לעונה נוספת
שוטה הנבואה: שוטה ארבלדזה מצליח לנטרל את רעשי הרקע במכבי תל אביב
מכבי תל אביב דורשת: כל מושאל חייב לשחק לפחות ב-50 אחוז מהמשחקים
זהבי: "יכולים להפתיע את איטליה וספרד, ההגעה למכבי ת"א - צעד משמעותי בקריירה"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ והמאמן אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
המתיחות תסתיים? אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

על סוגיית הקפטן: "כול האנשים אצלנו הם חומר שמתאים להיות קפטן, במשך השנה יהיה יותר מבן אדם שישמש כקפטן. אושרי רואש, שלומי ארבייטמן ומהראן לאלה הם הקפטנים שלנו".

הבעלים המשיך: "דורון אוסידון לא היה הבעלים של מכבי נתניה, אבל הוא עושה עבודה נהדרת", סיפר כץ: "הוא מילא את הציפיות שלי ומעבר לזה. בדרך כלל באופן טבעי, התקציב שלנו גדל גם השנה. אני לא מדבר על כסף, זה נגד הדת שלי. אלי כהן עשה - I LOVE YOU לקהל".

אלי כהן: "אני מאחל לכולנו הצלחה השנה. בשנים האחרונות הפועל חיפה הייתה מורגלת במאבקי הישרדות, אבל הגיע הזמן שניתן לקהל נחת עם קבוצה טובה. עבדנו כל הקיץ במרץ רב, צרפנו חמישה שחקנים טובים להערכתי. שני זרים ברזילאים מאוד טובים, גם ישראלים. הצעירים ממחלקת הנוער השתלבו בצורה טובה, עם 13 שחקני בית יש לנו ערך מוסף וזיקה למועדון. הקבוצה טובה ומוכשרת, היא מוכנה לאתגר שעומד מולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יושב ראש הפועל חיפה דורון אוסידון. אדריאן הרבשטיין
אוסידון/אדריאן הרבשטיין
בעלי הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
שוב מכוון לפלייאוף עליון. כץ/אדריאן הרבשטיין

"אני חושב שבעונה שעברה היה לנו שחקנים טובים, אבל לא קבוצה מספיק טובה. אני חושב שבהתקפה יש שינוי משמעותי כי אנחנו משחקים מהר יותר", הוסיף אלי כהן: "קיבלתי את כל מה שאני רוצה, חוץ משחקן אחד. אני מחפש עוד שחקן בחלק הקדמי, שישחק על הקו. אני לא חושב שיהיה נכון לדבר על מקום בטבלה". המאמן סיפר: "עשיתי טעות עם הקהל בעונה שעברה, אני בן אדם ועושה טעויות. לא התכוונתי לפגוע בהם. לא הייתה לנו מערכת סקאוטינג, אבל ההתרשמות היא טובה בשחקנים הזרים שלי. אף פעם לא שיחקתי כדורגל הגנתי".

ארבייטמן סיפר: "אני אחד משלושת הקפטנים, זה כבוד גדול. אחרי שלושה חודשים כאן, אני יודע שיש לי ניסיון ומנהיגות. גם שם בהפועל באר שבע ובתקופה שלי בבלגיה הייתי קפטן שלישי או רביעי, אני שמח מאוד".

לאלה: "יש שחקנים ממש טובים השנה, כמה אפשר להיות רק בתחתית. אנחנו השחקנים החלטנו שנצא מהמצב הזה, נבוא למגרש עם אמונה ובעזרת השם נהיה כמה שיותר למעלה. אני מקווה שנשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון".

חלוץ הפועל חיפה מהראן לאלה, אלי כהן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין, מערכת וואלה! NEWS
כהן ולאלה/מערכת וואלה! NEWS, אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully