וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "הליגות באנגליה ואיטליה מעניינות אותי, גריזמן ראוי לכדור הזהב"

מאמן אתלטיקו מדריד הצהיר: "ההפסד בגמר ליגת האלופות לריאל היה לא פחות ממוות עבורי, יש לנו העונה הזדמנות שנייה. זה לא הזמן עבורי לאמן את נבחרת ארגנטינה"

AP

קיץ קשה עבר על דייגו סימאונה ואנשי אתלטיקו מדריד. הקולצ'נורס שוב נכנעו לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות, בפעם השנייה בתוך שלוש שנים, והדיווחים אודות סיום דרכו של צ'ולו הדאיגו את יושבי הוויסנטה קלדרון. מאז הספיק סימאונה להצהיר כי יכבד את חוזהו והיום (חמישי) הוא בחר לחשוף את תחושותיו אחרי הגמר במילאנו.

"לא חשתי שום צורך לדבר עם העיתונאים, האוהדים ואנשים אחרים אחרי הגמר", סיפר סימאונה: "ההפסד בגמר היה כמו מוות עבורי, לא פחות. עכשיו מגיע הזמן שלנו לתקן, כי אחרי כל מוות כזה מגיעה הזדמנות שנייה". הדברים של צ'ולו הגיעו בעקבות הדיווחים באיטליה לפיהן הוא מחזיק בהסכם עם אינטר לקראת העונה הבאה.

על האפשרות שיעזוב את המועדון הפתיע הארגנטינאי, ששמו נקשר כמחליף אפשרי לחרארדו מרטינו: "אני צעיר, אני לא חושב שזה הזמן בשבילי לאמן נבחרת. יש אתגרים רבים שאני רוצה לנסות כמו הליגה האנגלית והליגה האיטלקית".

סימאונה לא פספס הזדמנות להחמיא לכוכב שלו, אנטואן גריזמן, שהציג יכולת מסחררת ביורו 2016: "אין לי ספקות לגבי העובדה כי אנטואן הוא מועמד יותר מראוי לתואר שחקן השנה, לפחות הוא חייב לקבל מקום בין שלושת המועמדים הסופיים לתואר. היכולת שלו העונה הייתה יוצאת דופן".

עוד בנושא:
העברות בעולם, 28.7: ההסכם של אינטר וסימאונה, איוסה פרס לברצלונה?
דיווח בטורקיה: האקן שוקור ייכלא לארבע שנים

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. GettyImages
מחזיק אצבעות לחלוץ שלו. סימאונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully