וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: רז כהן צפוי להחמיץ את פתיחת העונה

28.7.2016 / 11:10

הקשר נותח ולא צפוי לקחת חלק במשחקי גביע הטוטו, במועדון התרשמו מסימוביץ', קאצ'ובה ומאטוביץ', שישמש ככקפטן הקבוצה. ספק גדול לגבי צירופו של אלי אלבז מהפועל חיפה

צילום מסך

קשר הפועל כפר סבא, רז כהן, נמצא בספק גדול לקראת פתיחת עונת 2016/17. הקשר לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין ועבר לפני שבועיים ניתוח בקע בשני הצדדים כאשר רק בעוד כשבועיים הוא ישוב להתאמן. כהן יחמיץ את משחקי גביע הטוטו וקרוב לוודאי כי הוא לא יהיה כשיר לקראת פתיחת ליגת העל.

אמש (רביעי) שבה הקבוצה לישראל והיום תשוב להתאמן לקראת משחק הפתיחה של גביע הטוטו מול הפועל חיפה בשבוע הבא. בהיעדרו של כהן, שרון מימר הציב בקישור את סלובודאן סימוביץ', דיוגו קאצ'ובה ועומר פדידה. במועדון ציינו כי מחנה האימונים היה טוב כאשר 12 השחקנים שהצטרפו השתלבו בצורה מצוינת.

מי שהרשימו בעיקר הם סימוביץ', קאצ'ובה ודושאן מטוביץ', שהמעבר שלו אל מרכז ההגנה נחשב להברקה. בהיעדרם של שלושת הקפטנים מהעונה הקודמת: אלירן סיימון, אוהד כהן ועמיר נוסבאום, שעזבו. מטוביץ' מונה לתפקיד אחרי שמילא אותו גם בבית"ר ירושלים כאשר פדידה ישמש כמחליפו. בגזרת הרכש, ספק גדול אם אלי אלבז מהפועל חיפה יצטרף לסגל.

עוד בנושא:
מכבי חיפה: קלוד מאקללה סורב. סימונה ואולה סקולרוד ברשימות
הפועל באר שבע: ניסיונות לשכנע את וויליאם סוארס להישאר לגומלין
"מכבי תל אביב הגדילה את ההצעה לסטיב בירנבאום ל-1.2 מיליון דולר"

שחקן הפועל כפר סבא רז כהן. אדריאן הרבשטיין
מכה למימר. רז כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully