וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "יכולים להפתיע את איטליה וספרד, ההגעה למכבי ת"א - צעד משמעותי בקריירה"

כוכב גוואנגז'ו R&F העניק ראיון לאתר פיפ"א: "הנבחרת עשתה התקדמות בשנים האחרונות", "שפיגלר הוא אגדה בישראל", "העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות עם מכבי ת"א היא דבר גדול". וגם: ההתאקלמות בסין והרגע הקשה ביותר

SNTV

המסע המופלא של ערן זהבי בסין נמשך אמש (רביעי) עם העפלה לחצי גמר הגביע. כוכב גוואנגז'ו R&F חזר להבקיע אחרי בצורת בת משחק ועם 1:2 בגומלין על הביי, ו-1:5 בסיכום שני המשחקים. אחרי הראיון שהעניק לתקשורת המקומית, שעדיין לא נרגעת מהטירוף סביבו, זהבי זכה למחמאות מצד מאמנו, אלכסנדר סטויקוביץ'.

"התכנון שלי היה להוריד את ערן לנוח במחצית, אבל הוא רצה להמשיך לשחק, הוא פשוט התעקש", הסביר סטויקוביץ': "לזהבי יש רצון בלתי נגמר לשחק ואולי זה טוב, כי זה עדיף על אימון. חשוב שנדע גם מתי להעניק לו מנוחה".

עוד בנושא:
זהבי: "אני לא יקר כמו הולק, אבל זה לא אומר שאין עלי שום לחץ"
מכבי חיפה: קלוד מאקללה סורב. סימונה ואולה סקולרוד ברשימות
"מכבי תל אביב הגדילה את ההצעה לסטיב בירנבאום ל-1.2 מיליון דולר"
רק לא להתבזות כמו מכבי חיפה: בית"ר ירושלים מתכוננת לילגבה

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי עם הבעלים. טוויטר, צילום מסך
ממשיך לגרוף מחמאות. זהבי/צילום מסך, טוויטר

הקרב מול גוואנגז'ו אברגרנדה על הכרטיס לגמר הוסיף המאמן: "מדובר בהגרלה טובה מאוד עבורנו, מדובר בדרבי חם נוסף והאוהדים של שתי הקבוצות יקבלו הנאה גדולה". לסיכום, סטויקוביץ' כבר נשמע דרוך לקראת המחזור הקרוב, ביום ראשון, מול שנגחאי SIPG: "אין לנו הרבה זמן לבצע הכנות, אבל נחזור לליגה עם רצון אדיר לחזור ולנצח". ואם כבר בהכנות עסקינן, בסין סקרנים לדעת האם במחזור הקרוב זהבי ישוב אל העמדה שלו בקישור ההתקפי, או שמא הניסוי מול הביי בגומלין הגביע בו הוצב כחלוץ מדומה ימשיך מול הבחורים של סוון גוראן אריקסון.

בתוך כך, זהבי היום ראיון לאתר פיפ"א: "הקמפיין של נבחרת ישראל ב-1970 הוא מעורר השראה, אי אפשר לשכוח אותו. הסיכויים שלנו לקראת מוקדמות מונדיאל 2018 לא טובים כי נפגוש בבית את איטליה וספרד. עשינו התקדמות בשנים האחרונות, אבל אנחנו צריכים לשחק עם ביטחון כדי להעניק לקהל שלנו גאווה. יש לנו בנבחרת סגל טוב עם שחקנים שמשחקים בגרמניה, בלגיה, הולנד ואנגליה. אין ספק שהמסע לרוסיה 2018 יהיה ארוך, אבל אנחנו יכולים להשתפר ולעשות דברים טובים. ספרד ואיטליה חושבות שהן יגרפו מולנו שש נקודות בטוחות, אבל יש לנו סיכוי להפתיע".

הקשר החמיא למוטל'ה שפיגלר: "הוא אגדה במדינה שלנו, כולם יודעים מה הסיפור שלו. פגשתי אותו מספר פעמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
לא שוכח את התקופה בצהוב. זהבי/ניב אהרונסון

על ההשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות עם מכבי תל אביב הוסיף: "ההעפלה לצ'מפיונס היא דבר גדול בכדורגל הישראלי, הייתה לנו קבוצה טובה, שנתנה לי המון תמיכה. במהלך התקופה שלי במכבי תל אביב שיפרתי את משחק הראש שלי, הפכתי לשחקן שמבקיע המון שערים ומנצח משחקים. זה היה צעד משמעותי עבור הקריירה שלי".

התקופה באיטליה: "זו היה פרק זמן סוער בחיים שלי, יותר מדי מאמנים התחלפו (חמישה ב-18 חודשים) בפלארמו באותה תקופה וזה היה קשה. סבלתי משתי פציעות, זה הקשה עליי להתאקלם, אבל החוויה באיטליה עזרה לי. אחריה הצלחתי להוכיח את עצמי".

"הגעתי לארץ חדשה עם תרבות כדורגל שונה לגמרי", סיכם זהבי: "ההתחלה שלי בסין הייתה טובה יותר ממה שציפיתי, אני מסתגל אבל המועדון והאוהדים הפכו את המעבר שלי לקל. אני נהנה כאן ומקווה לשחק כדורגל טוב".

עדכון ראשון: 10:39

ערן זהבי שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
תקופה קשה. זהבי במדי פאלרמו/GettyImages, Tullio M. Puglia
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully