וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: למרות ניסיונות השכנוע, וויליאם סוארס צפוי לעזוב

27.7.2016 / 18:13

בקבוצה מנסים לשכנע את הבלם הברזילאי להישאר עד אחרי הגומלין מול אולימפיאקוס, אך מעריכים שהסיכויים שיעזוב לפני כן גבוהים. בקבוצה החמיאו לבכר: "שיחקנו ללא רגשי נחיתות"

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם דודו גורש. קובי אליהו
עוד הופעה אחת אחרונה? סוארס/קובי אליהו

הפועל באר שבע תחזור לישראל שמחה ומרוצה לאחר שסחטה אמש (רביעי) 0:0 אמש מול אולימפיאקוס במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. האלופה תנסה להמשיך את המומנטום בשבוע הבא באצטדיון טרנר. בקבוצה מרוצים מכך שלצד העמידה הטקטית הנכונה, היא גם תקפה והגיעה למצבי הבקעה. "הבאנו הרבה גאווה למועדון ולעצמנו. הוכחנו שגם מול קבוצה בסדר גודל של אולימפיאקוס אנחנו יכולים לשחק ללא רגשי נחיתות", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

ברק בכר קיבל שבחים רבים. עד כה השתמש המאמן בשיטה שונה בכל שלושת המשחקים במוקדמות ליגת האלופות והתאים עצמו לכל יריבה אחרת. "הוכחנו שאנחנו יודעים מה החוזקות של אולימפיאקוס ומה החולשות שלה", אמר שחקן נוסף. "אנחנו מרוצים מהתוצאה, אבל מרגישים גם קצת תחושת פספוס כי יכולנו לנצח. יהיה קשה מאוד בגומלין, אבל לא נתבטל".

עוד בנושא:
0:0 מצוין להפועל באר שבע בחוץ מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות
וויליאם סוארס הודיע לחבריו: זה המשחק האחרון שלי, אולי אעבור ל-MLS
בעלי אולימפיאקוס איים על השחקנים: "אם אתם לא עולים שלב, אל תחזרו"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. עדי פרץ, אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
מתאים את עצמו ליריבות. בכר/אתר רשמי, עדי פרץ, אתר הפועל באר שבע

בקבוצה הפרגנו לחלק ההגנתי ובייחוד לשלישיית הבלמים מיגל ויטור, וויליאם סוארס ולואי טהא. גם וובה בראון ואנתוני וואקמה קיבלו מחמאות, אבל וויליאם סוארס עמד במוקד. הבלם הברזילאי הודיע לחלק מחבריו עוד לפני המשחק שזהו משחקו האחרון במדי באר שבע ושבסוף השבוע יעזוב את הקבוצה. למרות ההודעה בבאר שבע ינסו לשכנע את הברזילאי להישאר לפחות למשחק הגומלין. סוארס עצמו נוטה שלא להסכים לבקשה, אך ייתכן שאם לא יסגור עם קבוצה חדשה הוא יסכים להישאר לעת עתה. אחת האופציות של הברזילאי היא לעבור ל-MLS.

מי שעוד מעוניין לעזוב את הקבוצה הוא הקשר מאור בוזגלו שלא שותף אתמול. אביו של הקשר, יעקב בוזגלו כבר הצהיר שאחרי המפגש מול אולימפיאקוס בנו יעזוב את הקבוצה. גם אתמול אמרו בסביבת הקשר שהוא נחוש בדעתו. בוזגלו צפוי לבקש לקיים פגישה עם הנהלת המועדון. בבאר שבע לא מגיבים לדברים ואומרים שלשחקן יש חוזה ושאם הוא מעוניין לעזוב הוא יצטרך להביא הצעה מקבוצה אחרת. רק אז תישקל הבקשה לשחררו. ג'ון אוגו עשוי להיפגש בקרוב עם ראשי המועדון, שיציעו לו חוזה משודרג.

למפגש הגומלין ישובו אובידיו הובאן ושיר צדק. הבלם צפוי לפתוח.

עדכון ראשון: 6:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully