וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ארון שוינפלד חתם על חוזה לארבע עונות

סוף לשמועות: החלוץ האמריקאי בן ה-26 האריך את חוזהו אצל האדומים בארבע עונות נוספות. "היו הרבה שמועות ודיבורים שנועדו לפגוע בי, אני שמח להישאר כאן", אמר שוינפלד לאחר החתימה

אבי כהן

בשורות משמחות לאוהדי הפועל תל אביב. ארון שוינפלד חתם הערב (רביעי) על חוזה חדש לארבע השנים הבאות אצל האדומים. כזכור, בחודשים האחרונים היו שמועות רבות סביב עתידו של החלוץ כשמכבי תל אביב הוזכרה כמי שמעוניינת מאוד לצרף אותו לשורותיה.

עוד בנושא:

חשיפת וואלה! ספורט: אמיר כבירי התחייב לרכוש את בית"ר טוברוק
הפועל תל אביב: דגני סיכם עקרונית, תייבי מועמד

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם אלי גוטמן. פייסבוק, צילום מסך
שוינפלד וגוטמן במעמד החתימה/צילום מסך, פייסבוק

החלוץ אמר: "אני שמח להיות חלק מהפועל תל אביב גם בשנים הבאות. בתקופה האחרונה היו הרבה שמועות וסיפורים שלא באו מסביבתי ומטרתם הייתה כנראה לפגוע בקבוצה ובי. אבל מה שחשוב הוא שכעת הכל מאחוריי ופניי לקראת העונה שבפתח. אני מודה לאלי גוטמן על האמון, ולבעלים שעשה הכל כדי שאשאר, עכשיו תורי להחזיר להם ולכל האוהדים על האמון והאהבה שאני מקבל מהם. אני מחכה כבר לפגוש את כל האוהדים במשחק בשבת הקרובה".

המאמן אלי גוטמן הוסיף: "לא היה לי ספק שארון יאריך את חוזהו בהפועל, במשך כל התקופה האחרונה שוחחנו והיינו בקשר. הוא שחקן רציני שאוהב לעבוד קשה, מחובר למועדון, ואין לי ספק שהוא ימשיך לתרום להפועל תל אביב ביחד עם יתר השחקנים".

שוינפלד בן ה-26 נבחר בשנת 2012 במקום ה-20 בדראפט של ה-MLS על ידי מונטריאול אימפקט, אך הצטרף לקולומבוס קרו, שם רשם 51 הופעות וכבש 12 שערים. ב-2014 שוינפלד הושאל לדייטון דאץ' ליונס, שם הפגין יכולת מצוינת וכבש 12 שערים ב-18 הופעות. בינואר 2016 שוינפלד חתם במכבי נתניה, הקבוצה הראשונה שלו בישראל. נתניה, שסבלה מעונה קשה מקצועית וכלכלית, מכרה אותו מהר מאוד להפועל תל אביב, ובפברואר של אותה עונה כבר היה שחקן של האדומים. את הופעת הבכורה ערך בדרבי מול מכבי תל אביב, ובדקה השנייה של אותו משחק כבש את שערו הראשון בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully