וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי: "גווארדיולה מאמן צעיר וחסר ניסיון, הוא מדבר יותר מידי"

כוכבה של באיירן מינכן סיפק כמה אמירות מעניינות במסיבת העיתונאים בשיקאגו: "אנצ'לוטי יודע איך לדבר עם שחקנים גדולים, כדורגל הוא משחק פשוט". האיטלקי: "לא צריכים שחקנים חדשים"

AP

באיירן מינכן מתאמנת בשיקאגו ומתכוננת לשלושת המשחקים שתקיים על אדמת ארצות הברית במסגרת טורניר גביע האלופות הידידותי. אלופת גרמניה תפגוש את מילאן, אינטר וריאל מדריד תוך שבוע לפני שתחזור לגרמניה ותתמודד על התואר הראשון של העונה - הסופר קאפ הגרמני - מול בורוסיה דורטמונד.

קרלו אנצ'לוטי ופרנק ריברי השתתפו במסיבת עיתונאים לקראת הטורניר, והצרפתי סיפק מספר אמירות מאוד מעניינות באשר להבדלים בין מאמנו החדש לפפ גווארדיולה, שעזב הקיץ את הקבוצה ועבר למנצ'סטר סיטי. "פפ הוא מאמן צעיר וחסר ניסיון", אמר, "הוא מדבר לפעמים יותר מידי, כדורגל הוא משחק פשוט. אנצ'לוטי יודע איך לדבר עם שחקנים גדולים, צריך להיות איתי בקשר טוב".

ריברי התייחס גם לעתידו בקבוצה, ולחוזהו שיפוג בתום העונה הקרובה: "באיירן זה כמו משפחה, מועדון שונה מהשאר בעולם. אני רוצה לשחק עוד שתי עונות. אני אוהב את מה שקורה פה, אבל יש עוד זמן לדבר על כך".

עוד בנושא

נשיא נאפולי תוקף: "גונסאלו היגואין, בוגד, אין לי שום כבוד אליך"
פייר אמריק אובמיאנג: "פעם חלמתי לשחק בריאל מדריד, אבל לא עוד"
החל משלב רבע הגמר: הקבוצות האנגליות יוכלו לבצע חילוף רביעי במהלך ההארכה

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
מרוצה מחילופי המאמנים. ריברי/GettyImages

אנצ'לוטי סיפר על מצבה של הקבוצה. "הכוכב הכי גדול פה זו הקבוצה עצמה", אמר, "כל השחקנים מרגישים מיוחדים כשהם לובשים את החולצה של באיירן. המועדון מעל הכל. אני מתכנן לעשות לא מעט רוטציה, זה חשוב כדי לשמור על המוטיבציה של השחקנים. כשיש לך שחקנים איכותיים, אתה צריך לשחק כדורגל התקפי. יש לנו סגל טוב ואנחנו מכוסים בכל העמדות. אנחנו לא צריכים שחקנים חדשים".

המאמן האיטלקי לא יכול היה שלא להתייחס לאקסית אותה הוא עומד לפגוש. "יובנטוס היא קבוצה חזקה מאוד והיא פייבוריטית לזכות באליפות נוספת, אבל אני מקווה שמילאן תוכל לזכות, אף פעם אי אפשר לדעת", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully