וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד תזמין את קני גבריאל למחנה האימונים שלה

הפורוורד האמריקאי שסומן על ידי מכבי תל אביב כמחליף אפשרי לקווינסי מילר נמצא על הרדאר של אלופת ה-NBA. לאחרונה העמיד 7.4 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק בקבוצת ליגת הקיץ של הקאבס

AP

אחד השחקנים שמכבי תל אביב סימנה כמחליף אפשרי לקווינסי מילר הפצוע הוא קני גבריאל, לו כבר הציעה לחוזה לעונה תמורת 750 אלף דולר, אולם הפורוורד האמריקאי מבוקש במספר קבוצות נוספות באירופה, ביניהן אולימפיאקוס וקובאן, וכעת עושה רושם שהוא נמצא גם על הרדאר של אלופת ה-NBA, קליבלנד.

באתר "יורוהופס" טוענים שהקאבלירס כבר הציעו לגבריאל להצטרף למחנה הקבוצה, זאת לאחר שרשם 7.4 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק במדי קליבלנד בליגת הקיץ. כרגע, כך דווח, השחקן מעדיף למצות את אופציות ה-NBA שלו, ורק לאחר מכן לחשוב על אירופה. עוד נכתב כי בין האירופאיות שמעוניינות בו, קובאן היא הרצינית ביותר.

אחרי שלא נבחר בדראפט 2012, גבריאל (2.03, 27) החל את קריירת המקצוענים שלו במכבי אשדוד. הוא חתם לעונה והספיק לרשום חמש הופעות בליגת העל עם ממוצעים של 8.4 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים ו-2.4 איבודים, עד שעזב את ישראל במפתיע בשל מבצע 'עמוד ענן' שהתנהל באותה תקופה. מאז הוא הספיק לשחק בא.א.ל לימסול הקפריסאית, ברת'ימנו היוונית ובשנתיים האחרונים בקרשיאקה הטורקית, עמה רשם כמה הישגים נאים, בראשם הזכייה באליפות טורקיה בשנת 2015.

בזכות הזכייה באליפות קרשיאקה שיחקה בעונה החולפת ביורוליג, כשגבריאל מנפק בעשרה משחקים ממוצעים של 9.7 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים. בליגה הטורקית גבריאל סיפק מספרים משודרגים - 11.8 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים.

עוד בנושא:

הבדיקה שעלתה מיליון דולר? מכבי תל אביב והתסבוכת עם קווינסי מילר
מכבי תל אביב הגישה הצעה לקני גבריאל, סמית': "מצבי טוב מתמיד"

קני גבריאל במדי קליבלנד קאבלירס. AP
הרשים את הצוות המקצועי של אלופת ה-NBA. גבריאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully