וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג': "אהבתי את הגישה של דיאנג'לו ראסל וג'וליוס רנדל באימונים"

הכוכב של אינדיאנה פייסרס שנמצא בסגל הדרים טים לאולימפיאדת ריו, התייחס לצמד הצעירים מלוס אנג'לס לייקרס, שנמצאים בנבחרת האימון של ארצות הברית ומשתתפים במשחקי ההכנה

AP

נבחרת ארצות הברית ממשיכה בהכנות שלה לקראת אולימפיאדת ריו ומלבד משחקי ההכנה מול ארגנטינה וסין, בהם הדרים טים לא התקשו יותר מידי, נבחרת הכדורסל עורכת משחקי הכנה פנימיים מול נבחרת האימון שכוללת שחקנים מליגת הכדורסל הטובה בעולם.

אחד מכוכבי הנבחרת, פול ג'ורג', התייחס לשחקני נבחרת האימון מולם הכוכבים הגדולים ערכו את ההכנה, והחמיא במיוחד לשלושה - דיאנג'לו ראסל, ג'וליוס רנדל ודווין בוקר: "אני חושב ששני הצעירים מלוס אנגלס, ג'וליוס ודיאנג'לו, וגם דווין, גרמו לנו לאבד הרבה כדורים ולהראות רע. אהבתי את הגישה שלהם ובמיוחד את העובדה שהם לא פחדו, היינו צריכים צריכים לרדוף אחריהם". מחמאה גדולה כאשר בסגל נמצאים שחקנים מצוינים כמו סי ג'יי מקולום, ג'בארי פארקר וזאק לוין. עם זאת, יש לציין שלרנדל, ראסל וג'ורג' יש את אותו סוכן.

עבור ג'ורג' האולימפיאדה הקרובה בהחלט תהיה טורניר מיוחד, כאשר לפני שנתיים הוא שבר את רגלו בצורה מזעזעת במהלך משחק אימון פנימי של נבחרת ארצות הברית, לפני אליפות העולם. הכוכב של הפייסרס החמיץ את כל העונה לאחר מכן, אך חזר בתחילת העונה החולפת והיה מצוין כשרשם 23.1 נקודות 7 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא:

צפו: גולדן סטייט לבשה חג לכבוד דוראנט, ארה"ב שוב הביסה את סין
החוזה החדש של טיירון לו בקליבלנד: 35 מיליון דולר לחמש שנים
מייקל ג'ורדן התבטא לראשונה בנוגע לאלימות בארה"ב: "לא יכול לשתוק יותר"

ג'ימי באטלר, פול ג'ורג', נבחרת ארה"ב ארצות הברית כדורסל. רויטרס
"היינו צריכים לרדוף אחריהם". פול ג'ורג'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully