וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "אני לא יקר כמו הולק, אבל זה לא אומר שאין עלי שום לחץ"

הכוכב של גוואנגז'ו R&F העניק ראיון בסין וסיפר על ההשוואה בינו לכוכבי הליגה האחרים, על רכישת זכויות השידור על ידי 'סקיי' ("הם רואים את הפוטנציאל"), על יום ההולדת שלו ("כולם נהנו") ועל רונאלדו ("הייתי מאוכזב כשנפצע בגמר")

SNTV

ערן זהבי ממשיך לעשות חיל בסין. היום (רביעי) הוא כבש בפנדל בניצחונה של גוואנגז'ו R&F על הביי במסגרת הגביע ועזר לקבוצה להעפיל לחצי הגמר. זה היה שערו השמיני בשבעה משחקים מאז הגעתו והוא מוסיף לעורר עניין רב ברחבי המדינה. בראיון נרחב שהעניק לאחד האתרים סיפר זהבי בין השאר על חגיגות יום ההולדת שלו, על ההצלחה, על המאמן החדש ועל יכולתו בהשוואה לכוכבים האחרים בליגה.

"לכבוד יום ההולדת שלי קיימנו ארוחת ערב חגיגית", סיפר זהבי, "כולם נהנו מאוד. זה היה יום ההולדת הראשון שלי בסין, ואני ללא ספק אזכור אותו.

"כמובן שאני שמח על כך שנבחרתי ל-MVP של המחזור פעמיים בזמן כה קצר ואני רוצה להודות לאוהדים על כך. הכי חשוב מבחינתי להמשיך לשחק באותה רמה. אני בכל מקרה מאמין שזהו פרס לכל הקבוצה, כי חברי לקבוצה עוזרים לי מאוד".

עוד בנושא

ערן זהבי כבש ב-1:2 של גוואנגז'ו R&F על הביי ברבע גמר הגביע הסיני
רשמי: ליאור רפאלוב האריך את חוזהו בקלאב ברוז' עד 2019
מאמן איינטרכט פרנקפורט: "הכול עדיין חדש בשביל טואטחה, לא יודע מתי הוא יחזור לכושר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אזכור את יום ההולדת". זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהבי נשאל האם תג המחיר הנמוך שלו לעומתם של הכוכבים הגדולים בליגה - הולק, גרציאנו פלה, רמירס ואחרים - עוזר לו לשחק טוב יותר. "אני מבין שלפני שהגעתי השמות האחרים היו יותר מוכרים משלי. הם שחקנים מפורסמים ומצוינים והם משחקים בנבחרות כמו ברזיל ואיטליה. אני לא יקר כמוהם, אבל אני לא יכול להגיד שלא הרגשתי שום לחץ כי לשחק ולהבקיע בליגה הסינית זה לא קל".

"הרקורד של דרגאן סטויקוביץ' במהלך יולי הוא מעולה ואני חושב שמגיע לו להיות מאמן החודש", החמיא למאמנו, "הוא תמיד רוצה שנעשה כמיטב יכולתינו באימונים, אבל לא שם עלינו לחץ מוגזם. אני חושב שהוא טוב מאוד. אני מרגיש כמו חלק מהקבוצה למרות בעיות תקשורת עם השחקנים הסינים. אנחנו מתבדחים ומבינים אחד את השני גם ללא השפה. עם חלק מהזרים אני יכול לדבר אנגלית כך שאנחנו מעט קרובים יותר, אבל אני לא רוצה להסתדר רק עם חלק מהשחקנים אלא להיות מסוגל לדבר עם כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גרציאנו פלה נוחת בסין. GettyImages
"הוא יותר מוכר ממני". גרציאנו פלה מתקבל באהבה בסין/GettyImages

הכוכב של גוואנגז'ו R&F נשאל לגבי רכישת זכויות השידור של הליגה על ידי 'סקיי' הבריטית. "הכדורגל הסיני בתהליך של שיפור בשנים האחרונות ולבריטים יש מסורת ארוכת שנים של כדורגל. הם רואים את הפוטנציאל של הליגה בסין. אנחנו צריכים להסתכל עליהם וללמוד מהמסירות והעוצמה שלהם כדי להשתפר".

זהבי הצהיר בעבר שהוא מעריץ את כריסטיאנו רונאלדו, כעת הוא נשאל על גמר היורו. "התאכזבתי כששמעתי שהוא נפצע והוחלף. חשבתי שיהיה לפורטוגל מאוד קשה לנצח בלעדיו, אבל הוא מסוג השחקנים שיכולים לעזור גם מבלי לשחק. שמחתי כשהם זכו".

לסיום, המראיין התעניין בתחביביו של זהבי בעיר. "כשאני בגוואנגז'ו ואין משחק, אני נהנה לבלות זמן עם משפחתי. אנחנו הולכים לראות את האקווריום ומסתובבים במרכזי הקניות. לדעתי החיים פה טובים מאוד וגם מזג האוויר. אני מאושר כל עוד אני עם המשפחה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully