וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה צפוי לחזור להרכב מכבי תל אביב, אורלנדו סה יפתח בחוד

27.7.2016 / 20:54

הצהובים יפגשו את פנדורי במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 21:00, ערוץ 20), המגן יפתח על חשבון דור פרץ. הפורטוגלי שעשוי לעזוב יקבל הזדמנות, אוסקר סקאריונה לא צפוי להתלבש

סיבוב שלישי, משחק ראשוןמחצית28/07/2016
פנדורי
    1:1
      מכבי תל אביב
      צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

        מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הראשון שיתקיים מחר (חמישי) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית מול פנדורי ברומניה. הצהובים הגיעו לשלב הזה לאחר שעברו שתי קבוצות - את גוריצה הסלובנית עם 0:4 בסיכום שני המשחקים ואת קאיראט אלמטי עם 2:3 דרמטי שהושג בזכות שער מאוחר של הקפטן גל אלברמן בדקות הסיום של משחק הגומלין בקזחסטן.

        הקבוצה השלימה את הכנותיה וכמנהגו במשחקים הקודמים במוקדמות הליגה האירופית, ימסור שוטה ארבלדזה לשחקניו את ההרכב רק שלוש שעות לפני המשחק. על פי האימונים האחרונים נראה שהגיאורגי לא סגור על ההרכב והוא הירבה לערוך שינויים תוך כדי האימונים. כך למשל נתן באימונים האחרונים לאלי דסה ולייגור פיליפנקה את התחושה כי הם פותחים בהרכב, אבל בהמשך שב לדור פרץ שקיבל אשראי בזמן שדסה היה פצוע ולטל בן חיים שפתח את העונה האירופית בצורה מכובדת מאוד אחרי שלא שיחק כמעט בכל התקופה של פטר בוס.

        עוד בנושא

        הערכות במכבי תל אביב: בן חיים לא יעזוב לליל בגלל אירועי הטרור
        זהבי: "אני לא יקר כמו הולק, אבל זה לא אומר שאין עלי שום לחץ"
        בית הדין דחה את עתירת מכבי פתח תקוה. יציע בנתניה ייפתח לאוהדי הקבוצה?

        מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה במסיבת עיתונאים. מכבי תל אביב, ספק 500
        "לחץ זה טוב". ארבלדזה/ספק 500, מכבי תל אביב

        נראה כי בסופו של דבר דסה יחזור להרכב ויפתח לראשונה בעידן המאמן החדש. גם בעמדת המגן השמאלי ניסה ארבלדזה במספר מקרים את אבי ריקן ולעתים נתן לעומרי בן הרוש לשחק. בהתקפה עשוי הגיאורגי להפתיע ולהשאיר את אורלנדו סה על הספסל, אף שבמכבי מעדיפים שהוא ישחק למקרה שימצאו עבורו בסופו של דבר קבוצה שתרצה לצרפו. על פי הערכת השחקנים, הרכש הטרי אוסקר סקאריונה לא ישותף במשחק מחר וכנראה גם לא יתלבש.

        ארבלדזה התייחס ליריבה במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה. "יש הרבה ציפיות, אנחנו רק בתחילת העונה", אמר, "מהשבוע הבא נשחק יותר משחקים וזה אומר שיותר שחקנים יקבלו דקות. זה תמיד קשה לשחק משחק חוץ, ננסה להשיג תוצאה טובה כדי לחזור עם יתרון לקראת הגומלין בישראל. השחקנים יודעים מה מצופה מהם. במכבי תל אביב תמיד יש לחץ וזה טוב, ככל שנדע להתמודד עם זה נצליח יותר. אני לא מפחד מאף שחקן של היריבה, נצטרך לשים לב ליואן הורה".

        האריס מדוניאנין: "אני יודע שהכדורגל הרומני הוא טוב. צפינו בווידאו והבנו שמדובר ביריבה טובה, נצטרך להגיע הכי מוכנים שאפשר כדי להשיג תוצאה טובה".

        הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אבי ריקן, גל אלברמן, נוסא איגייבור, האריס מדוניאנין, דור מיכה, טל בן חיים, אורלנדו סה.

        שחקן מכבי תל אביב האריס מדוניאנין במסיבת עיתונאים. מכבי תל אביב, ספק 500
        "מדובר ביריבה טובה". מדוניאנין/ספק 500, מכבי תל אביב

        פנדורי, שתארח את מכבי תל אביב מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 20) במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, תחסר את הרכש הנוצץ לוצ'יאן סנמרטאן. שחקן נבחרת רומניה בן ה-36 נרשם בזמן אחרי שחזר למולדתו מאל איתיחאד הסעודית, אך הצטרף לחבריו החדשים רק היום ובקבוצה ינסו להכשירו לגומלין בישראל.

        גם המצטרפים החדשים, החלוצים ולנטין אלכסנדרו וג'ורג'ה צוקודאן לא ייכללו בסגל, בניגוד לארבעה שחקנים חדשים שאמורים לפתוח. את פנדורי עזבו בקיץ בין היתר ויורל ניקוארה שהגיע למכבי פתח תקוה וליביו אנטל שחזר להפועל תל אביב אחרי תקופת השאלה. לפני שלוש שנים, אגב, הדיחה פנדורי את האדומים מתל אביב בדיוק באותו שלב של מוקדמות הליגה האירופית. השוער רזבאן סטנקה והקפטן בוגדן אונגורושאן הם השניים היחידים שנותרו מאז.

        המאמן פטרה גריגוראש אמר לקראת המשחק: "מכבי תל אביב יריבה קשה מאוד. יש לנו סיכוי קטן מולם, לא כל השחקנים שלנו כשירים, אבל ננסה לעשות את זה. בלתי אפשרי שסנמרטאן ישחק מחר, אבל בעוד שבוע זה כבר יהיה אחרת".

        הרכב משוער: רזבאן סטנקה, בוגדן אונגורושאן, ניקולה ואסילייביץ', גורדן בונוזה, קונסטנטין גרקו, פיליפ מרזליאק, כריסטיאן אובודו, קלאודיו וויקולץ, אובידיו הראה, ארמיצ'ה אורטגה, יואן הורה.

        לוצ'יאן סנמרטאן, שחקן נבחרת רומניה, מול ססק פברגאס, נבחרת ספרד. GettyImages
        ייעדר בוודאות מהמשחק הראשון. סנמרטאן/GettyImages

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully