וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת סדר בבלגן: אורן יוסיפוביץ על עזיבת רוני לוי את מכבי חיפה

רוני לוי עבר קדנציה מקצועית רעה במכבי חיפה אבל הלך הביתה בעיקר בגלל מערכות יחסים קלוקלות בקבוצה הקפריזית בישראל. אם יעקב שחר ייסגר על מבנה ראוי, נוכל לומר שסוף סוף החליט נכון. אורן יוסיפוביץ על עוד מהפכה בירוק. צפו במשדר מיוחד על החלפת המאמן

צילום מסך

1. במהלך היורו בצרפת פגשתי שני עיתונאים נורבגים, שהתלהבו מכך שטור כריסטיאן קרלסן הגיע לישראל. הם שאלו אותי על מכבי חיפה, אני שאלתי על קרלסן. שאלה שהם לא ידעו לענות עליה, וגם אני לא, היתה "מה תפקידו המוגדר במכבי חיפה?". אז שאלתי כל מני אנשים אחרים. אף אחד לא הצליח לתמצת הגדרת תפקיד, או מיקום בהיררכיה. הנה, שוב, מכבי חיפה עשתה עוד מהלך קפריזי ולא ברור, והנה, שוב, נענשה על כך. הכותרות דיברו הבוקר על "רעידת אדמה", אבל עכשיו, אחרי שעברו כמה דקות, אף אחד מכם לא באמת מופתע, נכון? כמו הקלאש הראשוני בין רוני לוי ליוסי בניון, כמו הברדק עם אלירן עטר. האופי הנוקשה של רוני לוי מצדיק הכול או כלום, בטח בצוות המקצועי, ובמכבי חיפה סוף סוף החליטו להחליט. לצערו של המאמן, הבוס בחר ב"כלום".

עוד בנושא:

זעזוע במכבי חיפה: רוני לוי עזב
המחלוקת והשיחה הקשה: הסיבות לעזיבת רוני לוי את מכבי חיפה
כל התגובות ברשת לעזיבה של רוני לוי

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה לצד המאמן רוני לוי. קובי אליהו
לצערו של רוני לוי, שחר בחר ב"כלום"/קובי אליהו

2. בספטמבר 2008 קרלסן מונה לראשונה לתפקיד מנהל מקצועי. זה היה בפרקדריקסטאד הנורבגית. פעם ראשונה בבית. זה נגמר בתוך פחות מחמישה חודשים. הסיבה: קרלסן והמאמן אנדרס גרונהאגן לא ראו עין בעין. רק שהמאמן הצעיד את הקבוצה למקום השני והיה מאוד חזק במועדון, אז קרלסן קיבל את המגף. ההחלטה של יעקב שחר היום מספרת הרבה על המעמד הנוכחי של רוני לוי. מה לעשות, גב נבנה במקביל לתוצאות. בנורבגיה זה לקח כמעט חמישה חודשים. בחיפה קצת יותר מחודשיים.

3. ביומיים האחרונים עלו ידיעות מעוררות דאגה על מכבי חיפה. אצלנו ואצל הקולגות. "קרלסן התבקש להחתים קשר אחורי", נכתב. בין היתר. 'מקורבי' רוני לוי מגנים על המאמן, עם ציטוטים כמו "יצאנו למחנה עם עשרה שחקני נוער" ועוד שלל ביקורות-סגל. הידיעות הללו הצביעו עוד יותר שמשהו ממש לא בסדר בממלכה, וכבר אז אמרתי לקולגה שאם אני שחר, על ידיעות כאלה שווה לשלוח הביתה מאמן ולהתחיל מסודר. כי הידיעות הללו, ובאמת שלא משנה מי המקור שלהן, מראות את הכאוס האמיתי בקבוצה. מראות על מערכת יחסים קלוקלת בין שחר ללוי, בין קרלסן ללוי, בין כולם לכולם. קרלסן יתבקש? הוא לא אמור להיות זה שמחליט? ומדוע מקורבי מאמן מגנים עליו? ועוד עם תירוצים כאלה — האם הסגל של נומה קאליו היה בוגר יותר ושלם יותר?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טור כריסטיאן קרלסן המנהל המקצועי של מכבי חיפה. ברני ארדוב
מי מחליט מה קורה במכבי חיפה? קרלסן?/ברני ארדוב

4. רוני לוי הביא למכבי חיפה תארים בשתי הקדנציות בהן דרך במועדון, אבל מכבי חיפה חייבת היתה לעשות את המהלך הזה אם היא רוצה להתקדם, איכשהו. להיסגר על המבנה שלה - מנהל מקצועי שגם מחזיק בסמכות המקצועית העליונה (גאוני!), והוא גם יהיה זה שימנה את המאמן (גאוני2!). נכון לאתמול, מבחינת התנהלות ותקשורת, מדובר באחד המועדונים המסובכים בישראל. כן, עד כדי כך. לא מסבירים על המבנה האמיתי, לא מפרטים אם רוני לוי פוטר או עזב, תמיד עסוקים בלהגיב ולא בלשלוט, כמעט הכול יוצא החוצה וכל החלטה נראית כמו שליפה מהמותן. וכך, במכבי חיפה, מאמן שיש לו חלק גדול באחת מעונות הליגה החלשות בהיסטוריה ובהדחה הכי מביכה מאירופה אי פעם, הולך הביתה בגלל מערכת יחסים עם סמכות אחרת במועדון. מבריק.

5. גארי קגלמאכר הוא שחקן הגנה. קרלסן יודע את זה. הוא שיחק אצלו במונאקו.

  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully