וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי עוזב את מכבי חיפה, טור כריסטיאן קרלסן רוצה מאמן זר

27.7.2016 / 12:21

עוד לפני שהעונה נפתחה, הודיע הבעלים: "החלטנו שנכון להיפרד ולסיים את ההתקשרות. שייבחר המחליף תינתן הודעה". רוני לוי: "מודה לקבוצה על התקופה". גיא לוזון מועמד, אך המנהל הספורטיבי מעדיף מאמן זר. מי השניים שעשויים להילקח בחשבון? צפו במשדר מיוחד על היום הדרמטי

צילום מסך

רעידת אדמה במכבי חיפה. רגע לפני שהעונה בישראל יוצאת לדרך באופן רשמי, הודיע בעלי הקבוצה, יעקב שחר, כי המאמן רוני לוי סיים את דרכו במועדון.

"משיחה שהתקיימה הבוקר ביני לבין המאמן, רוני לוי במשרדי, החלטנו שנכון להיפרד ולסיים את ההתקשרות בינינו", אמר שחר לאתר הרשמי. "שייבחר המחליף תינתן ההודעה בהתאם. אני מודה לרוני לוי על התקופה המשותפת ועל הזכייה בגביע ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו". רוני לוי עצמו אמר לאתר הרשמי: "מודה למכבי חיפה על התקופה ומאחל להם הצלחה בהמשך הדרך".

המנהל הספורטיבי, טור כריסטיאן קרלסן, מעוניין במאמן זר, כשגם אופציית גיא לוזון נשקלת. הנורבגי מעריך מאוד את בן ארצו, טור אולה סקולרוד, שאימן בהצלחה את הנבחרת הצעירה של נורבגיה, בין היתר ביורו 2013 כאן בישראל (הגיע לחצי הגמר) ובעונה שעברה פוטר ממולדה. הוא עשוי להילקח בחשבון, כמו גם האיטלקי מרקו סימונה, שאימן את מונאקו כאשר קרלסן הגיע למועדון ב-2012 ובחלוף שלושה חודשים פינה את מקומו לטובת קלאודיו ראניירי. סימונה, חלוץ מילאן ונבחרת איטליה בעבר, אימן בעונה הקודמת את טור מליגת המשנה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully