וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גולדן סטייט לבשה חג לכבוד דוראנט, ארה"ב שוב הביסה את סין

הכנה לריו: הכוכב המושמץ זכה למפגן תמיכה בהופעה הראשונה באורקל ארינה כשחקן הווריירס, בה ניפק 13 נקודות ב-57:107 הקליל. קרי ואיגודלה באו לתמוך, האוהדים בקבלת פנים מיוחדת

AP

נראה שככה, פחות או יותר, ייראו החיים של קווין דוראנט בתקופה הקרובה: יומיים אחרי שהתקבל בקריאות בוז בסטייפלס סנטר, הנבל החדש של ה-NBA זכה הלילה (בין שלישי לרביעי) לעידוד קולני וממושך כשעלה לאורקל ארינה של גולדן סטייט לראשונה מאז המעבר המתוקשר לווריירס. בין לבין נבחרת ארצות הברית טיילה פעם נוספת במשחק הכנה לריו, כשהביסה שוב את סין 57:107.

דוראנט, כאמור, גנב את ההצגה, כשאולמה הביתי של גולדן סטייט התמלא ב-19 אלף צופים, כולל סטף קרי ואנדרה איגודלה. אוהדים רבים, בעיקר של סגנית האלופה, פקדו את האורקל ארינה בשלב מוקדם כדי לחזות מקרוב באלילם החדש, אותו קיבלו בתשואות מיד עם עלייתו לחימום. בסמוך לטיפ-אוף, חבריו החדשים לקבוצה דריימונד גרין וקליי תומפסון לקחו אותו איתם למרכז המגרש, כשגרין נוטל מיקרופון, מציג אותו בפני הקהל ומוביל סטנדינג אוביישן ממושך. כמה עשרות אוהדים הניפו שלטי תמיכה בדוראנט וכתבו ש"הוא לא הנבל".

דוראנט גם החל את המשחק מצוין, עם חמש נקודות בעשרים השניות הראשונות של המשחק. הסינים, שיהיו גם אלה שיפגשו את ארצות הברית במשחק הפתיחה של טורניר הכדורסל בריו, שוב לא באמת היוו יריב ראוי. הרבע הראשון הסתיים ב-15:31 לזכות האמריקאים, וגם כשמייק ששבסקי העניק דקות לשחקנים מקצה הספסל המומנטום לא נבלם. דמרקוס קאזינס שוב סיפק מקסימום תפוקה במינימום דקות עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, כרמלו אנתוני הספיק לצלוף 20 נקודות ב-14 דקות ודוראנט, שהרבה לשתף חבריו לקבוצה ומיעט לזרוק, הסתפק ב-13 נקודות משלו. קליי תומפסון תרם 15 נקודות, רובן ברבע האחרון.

לנבחרת של מייק ששבסקי נותרו עוד שני משחקי הכנה לפני ריו: מול ונצואלה בעוד שלושה ימים בשיקגו ומול ניגריה בעוד חמישה ימים ביוסטון. בשישי באוגוסט ארצות הברית תחל את הופעותיה באולימפיאדה מול אותה סין אותה הביסה פעמיים בימים האחרונים. עוד בבית של ארצות הברית: ונצואלה, אוסטרליה, סרביה וצרפת.

ההוכחה החותכת: דוראנט כבר מרגיש (ונראה) כמו שחקן גולדן סטייט

קווין דוראנט, נבחרת ארצות הברית. AP
ימים מטלטלים. דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully