וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממאדו סאקו נזרק ממסע המשחקים של ליברפול. צפו בו מעצבן את קלופ

המאמן מאס בשטויות של הצרפתי, שאיחר לטיסה לארה"ב והפריע לו במהלך ראיון. הגרמני מחפש שחקני הגנה נוספים וב"טלגרף" טוענים שלא מן הנמנע שהקבוצה ממרסיסייד תמכור את סאקו

אימג'בנק GettyImages

יורגן קלופ זרק את ממאדו סאקו ממסע המשחקים של ליברפול בארה"ב. על פי "טלגרף", המאמן הגרמני זועם על הבלם הצרפתי עד כדי כך, שהוא שוקל למכור אותו. קלופ ככל הנראה איבד סבלנות כלפי השטויות וחוסר המשמעת של סאקו.

סאקו איחר לטיסה של ליברפול לארצות הברית לפני כמה ימים, ובהמשך הצליח לעצבן את המאמן שלו בראיון במהלך סיור בכלא אלקטרז. קלופ שניסה לענות לשאלות הכתבים בזמן שסאקו מציק לו, אמנם הגיב בחיוכים, אבל ככל הנראה זה היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו.

עוד בנושא:

רשמית: גונסאלו היגואין עבר מנאפולי ליובנטוס
אנדרה גומס הוצג בברצלונה: "ההחלטה הנכונה עבורי"

ליברפול לא הודיעה רשמית על עזיבתו של סאקו את מסע המשחקים, אבל אישרה שהוא חזר לאנגליה והוסיפה שהוא יקבל טיפול בגלל פציעה בגיד אכילס. זו לא הפעם הראשונה בה סאקו עולה לכותרות בהקשר שלילי, אחרי שלקראת סוף העונה שעברה בדיקות שעבר גילו שהוא השתמש בחומרים אסורים.

ליברפול החתימה לקראת העונה החדשה של הבלמים ג'ואל מאטיפ ורגנאר קלבאן, והמאמן קלופ רוצה להתחזק במגן שמאלי נוסף, כשהמטרה העיקרית היא בן צ'ילוול מלסטר סיטי. לפיכך באנגליה טוענים של מן הנמנע שסאקו יימכר, אם כי במקרה כזה ליברפול כנראה תחפש בלם נוסף.

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, עם שחקן הקבוצה, ממאדו סאקו. GettyImages
המאמן איבד סבלנות. סאקו וקלופ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully