וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה גומש הוצג בברצלונה: "אני יודע מה זה אומר להיות בבארסה"

הפורטוגלי עבר בדיקות רפואיות והוצג באופן רשמי: "אעשה את הטוב ביותר ואתן את הכל, להגיע לכאן היתה ההחלטה הנכונה ביותר עבורי". בעונה החולפת רשם 30 הופעות בליגה במדי ולנסיה

AP

שחקן ברצלונה החדש, אנדרה גומש, הוצג היום (שלישי) באופן רשמי במועדון לאחר שעבר בדיקות רפואיות. הפורטוגלי הגיע לאלופה לאחר שתי עונות מוצלחות בולנסיה, שתקבל תמורתו סכום ראשוני של 35 מיליון יורו, שיכול לצמוח ב-20 מיליון נוספים. בנוסף, בספרד מדווחים כי לרכש מוולנסיה יש בונוס מיוחד בחוזה, לפיו יקבל סכום אדיר של 15 מיליון יורו אם יזכה בכדור הזהב במהלך חמש שנותיו במועדון. כמו כן, סעיף השחרור שלו נקבע על 100 מיליון יורו.

הקשר שחווה את יומו הראשון באחד המועדונים המפוארים בעולם, הצטלם ליד משרדי המועדון ולאחר מכן עבר בדיקות רפואיות. "אני יודע מה זה אומר להיות בבארסה. אעשה את הטוב ביותר ואתן את הכל. להגיע לכאן היתה החלטה הטובה ביותר". אמר השחקן בו התעניינה גם האימפריה השניה בספרד, ריאל מדריד.

גומש בן ה-22 זכה בקיץ עם נבחרת פורטוגל ביורו ופתח בהרכב ארבע פעמים. הפורטוגלי, שמתנשא לגובה של 1.88 מטר, התחיל את דרכו בבנפיקה. ב-2014/15 הושאל לוולנסיה, שם הפך לשחקן הרכב, מה שהפך את ההעברה שלו לשם לקבועה. למעשה, כבר בינואר 2014 מכרה בנפיקה 100% מהזכויות על גומס לחברת "מריטון קפיטל" ב-15 מיליון יורו. בעונה החולפת הוא רשם 30 הופעות בליגה, מתוכן 27 בהרכב, וכבש שלושה שערים.

אנדרה גומס מוצג כשחקנה החדש של ברצלונה. רויטרס
שתי זכיות בכדור הזהב יזכו אותו ב-15 מיליון יורו. אנדרה גומש/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully