וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה צפוי לחזור להרכב. ברק בכר: "לא באנו להעביר את הזמן"

26.7.2016 / 19:55

קפטן הפועל באר שבע תורגל על חשבון שהר, גם סוארס יפתח ביוון מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 21:45, ספורט 5). בכר: "לא מתייחס לנושא בוזגלו". ויקטור: "לא משנה מי פייבוריט"

סיבוב שלישי, משחק ראשוןמחצית27/07/2016
אולימפיאקוס
    0:0
      הפועל באר שבע
      באדיבות ערוץ 20

      בווידאו: תקציר ה-2:3 של הפועל באר שבע על שריף טירספול

        הסתיימו ההכנות לקראת משחקה של הפועל באר שבע מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) ביוון מול אולימפיאקוס במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. אלופת ישראל, לראשונה במעמד זה, תנסה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין בטרנר ביום שלישי הבא.

        אחרי מסיבת העיתונאים של ברק בכר ואליניב ברדה, יצאה הקבוצה לאימון מסכם לקראת המשחק, כאשר מאור בוזגלו לא מתוכנן לפתוח. מי שצפוי לחזור להרכב הוא הקפטן ברדה שתורגל על חשבונו של בן שהר. גם וויליאם סוארס שעתידו בקבוצה עדיין בספק גדול והוא צפוי לעזוב, יפתח במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור. אובידיו הובאן ושיר צדק ייעדרו מהסגל בשל עונשי הרחקה שהם מרצים.

        sheen-shitof

        פתרון טבעי

        גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

        בשיתוף גברא
        מאמן הפועל באר שבע ברק בכר, הקפטן אליניב ברדה. פייסבוק, צילום מסך
        מוכנים למשימה. ברק בכר עם אליניב ברדה/צילום מסך, פייסבוק

        ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "לקבוצה שלי יש את האיכויות לעמוד בכבוד. אין צורך להכביר במילים על אולימפיאקוס, השחקנים שלי מכירים את הקבוצה. נעשה את המקסימום, יש לנו אמונה. איך נשחק? אני לא יכול לחשוף את זה. הקבוצה שלי יכולה לסגל לשנות סגנונות ולהתאים עצמה ליריבה. נשחק בסגנון שלנו, הכל אפשרי. לא באנו לכאן להעביר את הזמן, יש לנו מה להציע. ברור שאולימפיאקוס קבוצה גדולה, אבל ניתן 100 אחוז מעצמנו כדי לעבור שלב".

        כאשר נשאל לגבי מאור בוזגלו, השיב בכר: "אני לא רוצה להתייחס לנושא הזה כרגע. כל כולי מרוכז במשחק מחר".

        אליניב ברדה הוסיף: "כשהוגרלנו מול אולימפיאקוס, אמרתי בצחוק שזה משחק קל. האמת שמדובר במשוכה קשה מאוד. זו קבוצה עם מסורת ארוכה, קבוצה מאוד איכותית ואנחנו ננסה להשיג תוצאה חיובית. אנחנו מרוצים מהנוכחות של האוהדים שלנו כאן ומקווים שהחוויה הזו תהיה חיובית עבורם. בוזגלו? שום דבר לא יסיח את דעתנו מהמשחק".

        מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. פייסבוק, צילום מסך
        ברק בכר/צילום מסך, פייסבוק

        אולימפיאקוס מגיעה כפייבוריטית למפגש, אך ביוון מודאגים ממצב הקבוצה שעדיין מחפשת חיזוק לחלק הקדמי. המשחק מול אלופת ישראל יהיה המשחק רשמי הראשון של היוונים העונה, והיום הם ערכו מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות. מי שדיברו לקראת המשחק הם המאמן ויקטור סאנצ'ס והקשר אלחנדרו דומינגס.

        מבחינת סגל הקבוצה, החלוץ אלאן פולידו ייעדר, לאחר שלא הצליח לסיים את האימון המסכם. מי שבספק הוא הקפטן יאניס מניאטיס, שלא התאמן עם הקבוצה ביומיים האחרונים בגלל עומס ובצוות המקצועי מעדיפים שלא לסכן אותו. אנדראס בוחאלאקיס יתפוס ככל הנראה את מקומו במרכז השדה לצד לוקה מיליבוייביץ' ויערוך בכורה אירופית, כשהמאמן החליט לאחר משחקי האימון המאכזבים, לוותר על ה-4-3-3 עם קוסטאס פורטוניס באגף שמאל ולהחזירו לעמדה מאחורי החלוץ. בראון אידייה הניגרי יהיה האיש שיוצב בחוד.

        מאמן אולימפיאקוס ויקטור סאנצ'ס. GettyImages
        "סטטיסטיקות משרתות אנשים שרוצים לדבר". סאנצ'ס/GettyImages

        ויקטור סאנצ'ס אמר במסיבת העיתונאים: "אני מאוד מתרגש לקראת המשחק, זה רגע נהדר עבורי. כבר הספקנו להתאמן ולבדוק את המגרש ואנחנו בהחלט מחכים כבר לקראת ההתמודדות. עלינו להגיע עם אנרגיות רבות על מנת להשיג את המטרות שלנו כשהתשוקה מאוד חשובה ברגעים האלה. אנחנו צריכים את הקהל ויחד איתו יש לנו סיכוי לנצח".

        בנוגע לתכנית המשחק, אמר סאנצ'ס: "כרגע אנחנו חושבים על המשחק הקרוב ואיך להשיג תוצאה טובה, אך חייבים לזכור שיש גם משחק שני. בכל מקרה, עלינו לנצל את יתרון הביתיות, לא לספוג ולנסות לכבוש כמה שיותר שערים. בנוגע להרכב, יש לנו תכנית מי ייפתחו ונקווה שלא נצטרך לעשות שינויים לא מתכוננים של הרגע האחרון".

        כשנשאל האם הקבוצה שלו פייבוריטית אמר: "מהניסיון שלי למדתי לא לתת תוויות כאלו. זה לא משנה מי כביכול פייבוריט או לא. זה אולי שימושי לעיתונאים אך לא בשבילנו כי כל קבוצה יכולה לנצח בכל אצטדיון. אולימפיאקוס הוא מועדון גדול עם מחויבות להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות ועל מנת שזה ייקרה, עלינו להיות אחראים ורציניים במהלך ההתמודדות מול הפועל באר שבע".

        סאנצ'ס נשאל גם לגבי הסטטיסטיקה הלא מזהירה של קבוצות יווניות עם ישראליות: "הסטטיסטיקות האלה לא משרתות אותנו, הן משרתות את האנשים שרוצים לדבר. אסור לנו לבזבז אנרגיות על העבר, עלינו להתמקד רק במשחק על מנת להשיג תוצאה טובה".

        אלחנדרו דומינגס שחזר לאימונים ויהיה בסגל, דיבר גם הוא לקראת המשחק: "יש לנו המון תיאבון להגיע פעם נוספת לליגת האלופות. היתה לנו הכנה טובה ועלינו להיות חכמים ולתת 100 אחוז מול היריבה. יש לנו מידע על הפועל באר שבע ועלינו להמשיך לעבוד קשה כדי להיות מוכנים למחר. אנחנו צריכים להתכונן לכל מצב בכדי להשיג את המטרה".

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            4
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully