וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם אלרדייס: "למוריניו תהיה השפעה על תפקודו של רוני בנבחרת אנגליה"

המאמן החדש של שלושת האריות אמר כי כי הקפטן ישחק בנבחרת באותו תפקיד בו ישחק במנצ'סטר יונייטד: "אם הוא יתפקד כחלוץ ויבקיע שערים, זה יהיה מיותר מבחינתי להציב אותו בקישור"

רויטרס

לאחר ההדחה המביכה של נבחרת אנגליה ביורו 2016, הביקורות כלפי המאמן רוי הודג'סון הגיעו מכל הכיוונים והוא כבר הספיק לשלם את המחיר. אדם נוסף שספג אש היה קפטן הנבחרת, ויין רוני, שהפגין יכולת פושרת מאוד במהלך הטורניר בו הוצב בחוליית הקישור של האנגלים, עמדה בה כן שיחק בשנים האחרונות אך הדעות לגבי כך היו חלוקות.

היום (שלישי) המאמן החדש של שלושת האריות, סם אלרדייס, התייחס לתפקוד העתידי של רוני בנבחרת ואמר כי למאמנו החדש במנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, תהיה השפעה על עמדתו בנבחרת מפני שהיכן שהקפטן ישחק בקבוצתו, כך גם יהיה תפקודו במדים הלאומיים.

המאמן החדש אמר: "לרוני יש תפקיד חשוב מאוד בנבחרת וגם למוריניו תהיה השפעה על כך. אם הוא הוא ישחק איתו בתור חלוץ חוד על מנת שיבקיע שערים, זה יהיה מיותר מבחינתי לשחק איתו בתור קשר". אלרדייס מודע לכך שאם הקפטן אכן ישחק בהתקפת יונייטד, הוא יתחרה על העמדה יחד עם שחקנים מצוינים כמו זלאטן איברהימוביץ' ואנתוני מרסיאל: "כרגע אי אפשר לדעת מה יהיה הכושר של כל שחקן. כמובן שאני מקווה ששחקנים בקבוצות ייבלטו ויהיו בכושר טוב ברגע שהליגה תתחיל, וכשיגיע הרגע תהיה לי בעיה לבחור את הסגל".

המאמן הוסיף שמלבד מוריניו, הוא מקווה שגם שאר המאמנים בליגה ישתפו איתו את מחשבותיהם ושתהיה עזרה הדדית ביניהם: "עלינו לעזור אחד לשני בכל דרך שנוכל. כמובן שיהיו גם מקרי לחץ וקונפליקטים, אך ננסה לגשר על כך יחד".

מאמן נבחרת אנגליה סם אלרדייס. רויטרס
יחזיר את רוני לעמדה הטבעית? אלרדייס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully