וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: קשר ברזילאי חתם לארבע שנים, גישושים נעשו אצל דמארי

26.7.2016 / 10:39

לאחר הפרסום בוואלה! ספורט, בקבוצה אישרו רשמית כי רפאל ז'טאי, ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה השנייה בברזיל, חתם לאחר שהרשים את אנשי הצוות המקצועי. במקביל למגעים עם עדן בן בסט, בקבוצה גיששו אצל חלוץ ר.ב לייפציג, אך לא נראה כי הוא יגיע

צילום מסך

בווידאו: ביצועיו של ז'טאי

עירוני קרית שמונה ממשיכה בהכנות לקראת העונה שבפתח. הקשר הברזילאי, רפאל ז'טאי, ששיחק עד עתה בליגות המחוזיות בברזיל, הרשים מאוד את אנשי הצוות המקצועי וחתם על חוזה לארבע שנים, כך הודיעה הקבוצה היום (שלישי) לאחר הפרסום בוואלה! ספורט. בנוסף לרפאל, זרים נוספים ינחתו בימים הקרובים וייבחנו.

ז'טאי בן ה-27, המתופקד כקשר אחורי, שיחק בשנתיים האחרונות בטופי, מהליגה השנייה בברזיל, בשורותיה רשם 39 הופעות ליגה. לפני כן הוא שיחק גם בוארני, ריו בראנקו וכן בקבוצות גדולות יותר, דומת אתלטיקו פראננסה, אתלטיקו מיניירו ובאהיה. הוא כבש שער ליגה אחד לאורך הקריירה.

בנוסף, בעירוני קרית שמונה מחפשים אחר חלוץ, כשבמקביל לשיחות עם עדן בן בסט בקבוצה גיששו אצל חלוץ רד בול לייפציג, עומר דמארי, ובדקו האם יהיה מוכן להגיע. דמארי מעוניין לחזור להפועל תל אביב, אך בעירוני קרית שמונה מקווים שאם האדומים, שנמצאים בבעיות כלכליות, לא יוכלו להחתים את דמארי, בקבוצה הצפונית יצליחו לעשות זאת, אף על פי שהסיכויים שמהלך שכזה אכן ייצא לפועל נמוכים.

עוד בנושא:

מוטי איוניר תרגל מערך של שלושה בלמים במחנה האימונים
קאסיו פרננדס מונה לקפטן עירוני קרית שמונה בצוותא עם אחמד עאבד
מהפך נוסף: המנהלת הודיעה לעירוני קרית שמונה שהאצטדיון בעיר לא מאושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully