וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי 3 שנות שתיקה, הגיע הזמן שנפסיק להיות חלק במופע הלהטוטים של משפחת בוזגלו"

26.7.2016 / 10:03

אוהדי הפועל באר שבע זועמים על ההודעה של יעקב בוזגלו, לפיה בנו יעזוב: "אנחנו אלו שהפכנו אותו למלך. הפועל באר שבע הייתה לפני מאור ותהיה גם אחריו. מי שלא רוצה להיות פה, WELCOME". יעקב בוזגלו סירב להגיב

ברני ארדוב

בווידאו: יעקב חולם, קליפ סאטירי

בעקבות ההודעה של יעקב בוזגלו, לפיה בנו מאור לא ישחק בהפועל באר שבע, אוהדי הקבוצה החליטו לצאת נגד בוזגלו האב. האוהדים לא אהבו את עיתוי ההודעה, שיצאה רגע לפני המשחק החשוב מול אולימפיאקוס, וברשתות החברתיות הם החלו לקרוא לשחרורו של הקשר מהקבוצה. באתר האוהדים "שבע בום" נכתב בין היתר: "אבא-בוזגלו שלום. לפני קצת יותר משלוש שנים חזר הבן שלך ארצה, לבאר שבע. ליגיונר "בכיר" עם הצעות ממכבי נתניה ומבני יהודה. גם הפועל שלנו הייתה שם, כשושנה בין החוחים, לדעתנו. מועדון כושל, חברה קבועה בפלייאוף התחתון, רגל וחצי בלאומית דרך קבע. אז, לא ניהלת משא ומתן מעמדה של כוח. ככה זה בחיים, היצע וביקוש. מספר 11 באדום, הבן שלך, הפך מהר מאוד לחביב הקהל. כוכב רשת מחונן, דמות שמחה ומשמחת ובעיקר שחקן כדורגל מצוין. בעיטות חופשיות אדירות, "סומבררו", חצאי מספרות, "מאסטר-שף" קראו לו, קראנו".

"עונה נהדרת, מקום שני, מלך בישולים, הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה ואחד הטובים בליגה. אתה אבא-בוזגלו, ראית כי טוב והחזרת בדרכך שלך. "מאור בוזגלו בדרך למכבי", הרי אין כמו קצת עזרה מידידים כדי להרוויח עוד כמה דולרים. אז החוזה נפתח ומאור נשאר בבאר שבע והכותרות דיברו על שידוך משמיים, זיווג של מעתה ועד עולם ואתה, חתן השמחה, לא הפסקת לחייך. עונה שנייה במדים האדומים. הבן שלך פותח בסערה ועד דצמבר העמיד מספרים שהזכירו את אותו שחקן שאהבת להשוות אליו, "מאור יותר טוב מזהבי", דאגת להשמיע באוזני כל מי ששאל. יום של גשם בירושלים, הבן שלך כובש פעמיים, באר שבע מביסה את בית"ר ירושלים והכותרות לא פוסקות מלהלל. "המאור הגדול" קראו לו, קראנו".

עוד בנושא:

יעקב בוזגלו פנה לגורם במכבי חיפה: "מאור לא יישאר בבאר שבע"
ג'ון אוגו נפגש עם ג'ורדי קרויף, גורם בבאר שבע: "את השאלה למה צריך להפנות לג'ורדי"
יאניס מניאטיס בספק למשחק של אולימפיאקוס מול הפועל באר שבע

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
ידעו תקופות יפות יותר. אוהדי הפועל באר שבע עם בוזגלו/יוסי ציפקיס

"מאז אותו משחק, הבן שלך דעך בהדרגה והשלים עונה טובה בסה"כ, שנשענת בעיקר על אותה התקופה שעד אותו יום שטוף גשם. ואנחנו? עודדנו ותמכנו ודחפנו והרמנו ולא הפסקנו לשיר "רק פתחי ליבך לאהבה, מאור בוזגלו". קהל כזה, גם כשלא הולך.
ושוב קיץ ושוב ג'ורדי ושוב מכבי וסרט קפטן על הזרוע. ושוב חלש ואז נפצע. הקבוצה רצה, מנצחת, מוליכה את הליגה בבטחה, מאמן חדש, שיטה חדשה, דרישות חדשות, קצת הגנה, פה סגירה אלכסונית, שם גליץ' של הקרבה, אתה יודע אבא-בוזגלו, קבוצת כדורגל, לא הצגה של איש אחד. הבן שלך חזר, להרכב כמובן, כוכב הרי. והיכולת? לא מניחה את הדעת. אבל מאור "שחקן של מספרים" כמו שאתה אוהב לציין ואי אפשר לקחת ממנו שער חשוב ויקר. מאור בוזגלו אלוף המדינה. לא עוד לוזר, לא עוד צ'וקר, אלוף אבא-בוזגלו, אלוף".

"הפעם, לא חיכית לקיץ, הכת באביב, כשהראש עוד מסתובב מהשמפניה. עונת הרחצה עוד לא החלה, הערבים עוד היו סגרירים לפעמים ואתה אבא-בוזגלו, המשכת בשלך. הפעם לשם שינוי, גם הבן שלך ניצב לצידך והתראיין. ואז קיץ. מוגרבי בחיפה, טביב לא ישלם, כבירי לא משלם, ג'ורדי רוצה את עטר, אז סולחה. סלחנו אבא-בוזגלו, קהל כזה. הבוקר אבא-בוזגלו, כהרגלך בקודש, ביקשת לקחת את הבן שלך וללכת "למקום טוב יותר". תרשה לנו לומר לך משהו אבא-בוזגלו, מקווים שתסלח. הפועל באר שבע הייתה לפני מאור בוזגלו ותהיה אחריו. הפועל באר שבע עשתה עבור מאור בוזגלו לא פחות משעשה עבורה והקהל שלה, אנחנו, הפך אותו למלך. אחרי שלוש שנים של שתיקה רועמת מחד ועידוד בלתי פוסק מאידך, הגיע הזמן שנפסיק להיות חלק במופע הלהטוטים של משפחת בוזגלו. אתה אוהב סיסמאות וקשקושים, אז קח לך משפט חכם שאיש חכם אמר פעם, מי שלא רוצה להיות פה, WELCOME".

שחקן העבר יעקב בוזגלו. ברני ארדוב
הכה שנית. יעקב בוזגלו/ברני ארדוב

יעקב בוזגלו עצמו סירב להגיב לדברים אבל הבהיר שהוא עומד מאחורי כל מילה שאמר. גם בהנהלת המועדון לא אהבו את העיתוי של הדברים ופגישה בין השחקן להנהלה צפויה להתקיים אחרי החזרה מיוון בה יבהירו לו שהם מצפים ממנו למנוע מקרים שכאלה. בנוסף יבהירו לשחקן כי יש לו חוזה ואם מישהי חושקת בשירותיו היא צריכה להגיש למועדון הצעה, כשההערכה היא שהפועל באר שבע, אם אכן תסכים לשחרר את הקשר, תדרוש כמיליון יורו עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully