וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ' בהיכון: "קאלידו קוליבאלי רוצה לעזוב את נאפולי"

סוכנו של הבלם טוען כי הסנגלי, שקושר למספר מועדונים גדולים ביבשת, מעוניין לעזוב את דרום איטליה מסיבות כלכליות: "צ'לסי רוצה אותו, הוא לא יגיע לשום מועדון בליגה האיטלקית"

קאלידו קוליבאלי שחקן נאפולי. GettyImages
שווה 55 מיליון יורו? קוליבאלי/GettyImages

קאלידו קוליבאלי הפך לאחד משחקני ההגנה המבוקשים באירופה בקיץ האחרון. הסנגלי בן ה-25 הרשים מאוד במדי נאפולי בעונה החולפת, ומי שהוזכרה כמעוניינת לקלוט את השחקן היא צ'לסי, כאשר דווח שרומן אברמוביץ' מוכן להציע עליו 30 מיליון ליש"ט. עד כה הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום, מפני שעל פי הדיווחים נשיא המועדון, אאורליו דה לורנטיס, מעוניין לקבל עליו 55 מיליון יורו. היום (שני) סוכנו של קוליבאלי, הצהיר בפומבי כי השחקן מעוניין לעזוב את המועדון: "אנחנו מעוניינים לעזוב את נאפולי מסיבות כלכליות. נפגשתי עם דה לורנטיס בימים האחרונים וסיכמנו את הסיטואציה הזו לאחר מספר שבועות מתוחים".

הסוכן המשיך: "אני יודע שקאלידו לא רוצה לחדש את החוזה והעתיד אינו נראה ורוד מהבחינה הזו. הוא מאוד רוצה לעזוב את המועדון וגם ההצעות שקיבלנו מנאפולי לא מתאימות לתנאים שלו. בסופו של דבר, החלטנו לעזוב מסיבות כלכליות. אני רוצה לציין שראינו מה קרה עם היגואין והמצב אינו דומה, הוא לא יעבור לשום מועדון מתחרה בליגה האיטלקית. צ'לסי עדיין רוצה אותו ויש מספיק זמן לסגור את העסקה".

קוליבאלי משחק כבלם אך יכול לתפקד גם כמגן ימני. הוא התחיל את הקריירה בצרפת וכשהיה בן 18 הגיע למץ. את הפריצה קוליבאלי עשה בליגה הבלגית במדי גנק, שם הפגין יכולת מצוינת ואף כבש שלושה שערים ובישל חמישה ב-92 משחקים. לפני שנתיים נאפולי רכשה אותו תמורת שבע וחצי מיליון יורו כאשר גם שם הסנגלי לא איכזב, הפך לשחקן הרכב קבוע ולאחד מעמודי התווך בקבוצה.

עוד בנושא:

דיווח: גונסאלו היגואין חתם ביובנטוס שתשלם עליו 94 מיליון יורו
מראדונה: "הסיפור עם היגואין כואב לי. בתקופתי זה לא היה קורה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully