וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השחייה העולמי החליט להשעות שבעה שחיינים רוסים מריו

מכה נוספת לרוסים לפני האולימפיאדה בברזיל: שבעה שחיינים רוסים ישלמו את המחיר בעקבות שערוריית הסמים, וביניהם גם יוליה אפימובה, ארבע פעמים אלופת העולם וזוכת מדליית הארד בלונדון

יוליה אפימובה, שחיינית רוסיה. רויטרס
החיוך נעלם. אפימובה/רויטרס

בעקבות הדו"ח העצמאי שבגינו רוסיה כמעט והושעתה מהאולימפיאדה מריו, החליט הערב (שני) איגוד השחייה העולמי להרחיק שבעה שחיינים רוסים מאולימפיאדת ריו, וביניהם ארבע פעמים אלופת העולם וזוכת מדליית הארד בלונדון, יוליה אפימובה וכן ניקיטה לובינסטב, ולדימיר מורוזוב ודריה אוסטינובה.

כזכור, לאחר שהתקבלה ההחלטה להשעות את הספורטאים מריו, הוועד האולימפי החליט שבסופו של דבר רוסיה תוכל לקחת חלק בתחרויות. 387 הספורטאים שאמורים היו לייצג את רוסיה באולימפיאדה הקרובה אמורים היו לשלם את מחיר שערוריית הסמים העצומה אליה נקלעה המדינה ונשיאה ולדימיר פוטין, אולם הוועד האולימפי בחר שלא לנקוט בעונש קולקטיבי, וכעת התאחדויות הספורט ייאלצו לקבל החלטות נקודתיות בענפים השונים.

בשבוע שעבר דחה ה-CAS את ערעורם של האתלטים הרוסים וקיבל את החלטת ארגון האתלטיקה העולמי לפי התאחדות האתלטיקה הרוסית מושעית מהתחרויות השונות בריו, ובכך קבע ש-68 האתלטים הרוסים לא יהיו באולימפיאדה, זאת לאחר פרסומו של דו"ח עצמאי ומפורט שמצא ראיות רבות לשימוש נרחב בסמים אסורים בקרב האתלטים הרוסים. אלא שכעת, גם לאחר שהתגלה כי משרד הספורט הרוסי חילק קוקטיילים של סטרואידים וזייף בדיקות שתן כך שלא יתגלו העבירות, בחרו בוועד האולימפי שלא להשעות את המשלחת כולה, ולמעשה העבירו את הכדור לידי ההתאחדויות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully