וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים בית: עשרת השחקנים החופשיים המעניינים ביותר בשוק ההעברות

עונת המלפפונים בשיאה וחודש לפני פתיחת העונה, לקחנו הפוגה קצרה מהיגואין ופוגבה וריכזנו 10 'פרי אייג'נטס' מוכרים מאוד מעולם הכדורגל, שעדיין לא יודעים היכן ישחקו בעונה הקרובה

אימג'בנק GettyImages

היורו הסתיים ובעוד חודש תצא לדרך באופן רשמי עונת הכדורגל לשנת 2016/17. בעוד עונת המלפפונים בשיאה והשחקנים הגדולים מושכים את מרבית תשומת הלב, ריכזנו רשימה של 10 שחקנים שכרגע נותרו ללא קבוצה, אך רק לפני כמה שנים שיחקו במדי הקבוצות הגדולות בעולם.

1. מתיו פלאמיני

גיל: 32. תפקיד: קשר/קשר אחורי. קבוצה אחרונה: ארסנל.

במשפט: רק לפני חודש ססק פברגאס אמר שהקשר הכי טוב ששיחק איתו היה הצרפתי, ושהוא לא ראה שום שחקן אחר שכיסה כל כך הרבה שטחים במהלך המשחק. מחמאה גדולה מאדם ששיחק עם צ'אבי ואינייסטה.

2. מיגל ולוסו

גיל 30. תפקיד: קשר אחורי/קשר מרכזי. קבוצה אחרונה: דינמו קייב.

במשפט: השחקן בעל תג המחיר הגבוה ברשימה (7.5 מיליון יורו) שאף הוזכר לאחרונה כמועמד למכבי תל אביב. עם יכולת הגבהה נהדרת ועונה אחרונה טובה באוקראינה, לא סביר שהוא אכן יגיע לישראל.

3. אלברו ארבלואה

גיל: 33. תפקיד: מגן ימני/מגן שמאלי. קבוצה אחרונה: ריאל מדריד.

במשפט: ארבלואה עזב את הבלאנקוס אחרי תקופה ארוכה והידחקות לקצה הרוטציה בעקבות נוכחותם של דנילו וקרבאחל, אך הוא עדיין שחקן הגנה לגיטימי באחת הליגות הגדולות.

שחקן דינמו קייב, מיגל ולוסו. GettyImages
עונה טובה במדי דינמו קייב. מיגל ולוסו/GettyImages

4. מרטין קאסרס

גיל: 29. תפקיד: בלם/מגן ימני/מגן שמאלי. קבוצה אחרונה: יובנטוס.

במשפט: לפני חצי שנה האורוגוואי הושעה מיובנטוס לאחר שנהג בשכרות ויצא בנס ללא פגע. למרות זאת, לא כל שחקן מגיע ל-110 הופעות ביובנטוס ו-69 בנבחרת, ומעניין לראות האם יישאר ברמות הגבוהות.

5. פאבלו דניאל אוסבלדו

גיל: 30. תפקיד: חלוץ. קבוצה אחרונה: בוקה ג'וניורס.

במשפט: החלוץ שעבר 11 קבוצות בקריירה בחמש ליגות שונות חווה ירידה משמעותית ביכולת בשנים האחרונות, אך הוא עדיין יכול לשקם את הקריירה בה כבש מעל 80 שערים.

6. ראול מיירלש

גיל: 33. תפקיד: קשר מרכזי/קשר אחורי. קבוצה אחרונה: פנרבחצ'ה.

במשפט: בקיץ 2011 רומן אברמוביץ' רכש אותו מליברפול תמורת 16 מיליון יורו. עונה לאחרונה מכן, הוא הגיע לפנרבחצ'ה תמורת 15 מיליון. המעבר לטורקיה לא עשה טוב לפורטוגלי, שינסה למצוא לעצמו בית חדש.

שחקן בוקה ג'וניורס, דניאל פאבלו אוסבלדו. AP
11 קבוצות בקריירה. אוסבלדו/AP

7. קווין פרינס בואטנג

גיל: 29. תפקיד: קשר התקפי. קבוצה אחרונה: מילאן.

במשפט: הכישרון שגדל בגרמניה לא הצליח לעמוד בציפיות הגדולות, והוא קרוב כבר לעשור הרביעי בחייו. במילאן ושאלקה הוא לא הצליח לבלוט, ובקרוב נראה האם יש סיכוי שיחזור לבמה המרכזית.

8. האל רובסון-קאנו

גיל: 27. תפקיד: קשר כנף שמאלי/חלוץ. קבוצה אחרונה: רדינג.

במשפט: שחקן אפור יחסית שקנה את עולמו ביורו האחרון. רובסון-קאנו אמר הקיץ שיש לו הרבה הצעות באירופה, אך בינתיים הוולשי לא חתום בשום מועדון ומחזיק בהצעה מאולימפיאקוס, יריבת הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות.

שחקן שאלקה, קווין פרינס בואטנג. Dennis Grombkowski, GettyImages
פוזה די מוכרת. בואטנג/GettyImages, Dennis Grombkowski

9. עמנואל אדבאיור

גיל: 32. תפקיד: חלוץ. קבוצה אחרונה: קריסטל פאלאס.

במשפט: החלוץ מטוגו כבש 117 שערים בפרמיירליג ונרכש על ידי מנצ'סטר סיטי תמורת 29 מיליון יורו לפני שש שנים. הבעיות במשפחה והחיים הפרטיים גרמו לקשיים רבים בפן המקצועי של החלוץ, שבעבר היה אחד הטובים באנגליה.

10. רונאלדיניו

גיל: 36. תפקיד: קשר התקפי. קבוצה אחרונה: פלומיננזה.

במשפט: אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה לא הרבה לשחק בברזיל בעונה האחרונה, וניתן רק לקוות שנזכה לראות עוד איזו הברקה אחרונה לפני הפרישה הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully