וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם אלרדייס הוצג: "אימנתי כבר שחקנים גדולים כמו היירו ואואן"

מאמן נבחרת אנגליה ערך מסיבת עיתונאים ראשונה והצהיר: "יש לי תשוקה גדולה לתפקיד, חשוב שאזהה את הליקויים מ-2016 ואנסה לתקן אותם", "הדבר החשוב ביותר עבורי הוא השחקנים"

רויטרס

סם אלרדייס הוצג היום (שני) כמאמן נבחרת אנגליה. הופעת הבכורה של "ביג סם" על הקווים תהיה ב-1 בספטמבר, במשחק ידידות בוומבלי מול קרואטיה, ומיד לאחר מכן הוא יפתח את דרכו בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. במסיבת העיתונאים הצהיר אלרדייס: "יש לנו שנתיים לקראת גביע העולם ברוסיה, אבל קודם נתרכז במוקדמות. יש לנו המון נושאים להתמקד בהם וכולנו תקווה שנעפיל בצורה טובה וחלקה. אני לא יכול לשנות את העבר, אני יכול להתרכז בעתיד".

"יש לי תשוקה גדולה לקראת התפקיד", הוסיף המאמן הלאומי החדש: "חשוב שאזהה את הליקויים מיורו 2016, אני אנסה ליצור סביבת עבודה טובה כדי שנצליח. אני מצפה מהשחקנים שלי להיות גמישים, אבל יודע שהם מסוגלים לשחק במגוון שיטות ומערכים. יש לי המון ניסיון, אימנתי בעבר שחקנים גדולים כמו מייקל אואן, פרננדו היירו וניקולס אנלקה".

אלרדייס הוסיף: "הדבר החשוב עבורי הוא השחקנים, חשוב שניתן להם את התמיכה הנכונה. הם ורק הם המפתח שלנו להצלחה כנבחרת, אם נעבוד יחד כדי להצליח אז נבחרת אנגליה תזכה שוב להצלחות. אני יוצא לדרך עם האתגר הזה עם הרצון לכוון אך ורק להצלחה".

עוד בנושא:
נוליטו: "להעדיף את סיטי על פני ברצלונה - ההחלטה הטובה בחיי"
הפרשנים בברצלונה חלוקים לגבי עמדת החלוץ: וייטו מול גמיירו
העברות בעולם: ההצהרה של אובמיאנג, הסעיף שתוקע את עסקת קוסטה

מאמן נבחרת אנגליה סם אלרדייס. רויטרס
מלא תשוקה. אלרדייס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully