וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן אבוקרט הודיע על פרישה: "הפרק שלי בעולם הכדורגל נגמר, מרגיש בר מזל"

25.7.2016 / 11:30

הקשר, שגדל בהפועל חיפה ושיחק במכבי חיפה, תלה את הנעליים בגיל 27: "פרישה היא מילה גדולה ומלחיצה, גאה בדרך שעברתי. הגיע הזמן להמשיך לאתגר הבא"

טל לוי

בגיל 27 ואחרי קריירה עמוסה בפציעות, רן אבוקרט הודיע היום (שני) על פרישה מכדורגל. בנו של אברהם אבוקרט גדל במחלקות הנוער של הפועל חיפה, עימה זכה בתואר האליפות בליגת העל לנוער ב-2006 ביחד עם אושרי רואש, שמעון הרוש ורן יצחק כאשר על הקווים עמד שלומי דורה.

בגיל 17 הוא ערך את הופעת הבכורה אצל האדומים-שחורים מהכרמל וב-2008 הצליח להחזיר את הקבוצה לליגת העל. הקשר הצליח לתקוע יתד בהרכב של המועדון בו גדל וב-2012/13 הוא זכה בגביע הטוטו. בסיומה של אותה עונה בחר לחצות את הכביש וחתם במכבי חיפה.

עוד בנושא:
יעקב בוזגלו פנה לגורם במכבי חיפה: "מאור לא יישאר בבאר שבע"
מכבי נתניה דורשת מיידית מהפועל תל אביב 300 אלף שקל
קרלסן רוצה את בריאן ורבום, במכבי חיפה לא מצליחים להחתימו

קשר מכבי חיפה רן אבוקרט. אדריאן הרבשטיין
אבוקרט/אדריאן הרבשטיין

לצערו של אבוקרט הוא רשם רק 13 משחקים רשמיים במדי הירוקים כאשר קרע ברצועה הצולבת גרם לו לפספס את עונת 2014/15. גם אחרי שהחלים לא זכה לשחק הרבה במדי מכבי חיפה וב-2016 הוא שוחרר. בפוסט בעמוד הפייסבוק הפרטי כתב: "זה מוקדם מהצפוי, אבל הגעתי לרגע הפרישה. פרישה היא מילה גדולה ומלחיצה, אבל היום אני נאלץ להודיע בעיניים נוצצות שלא אוכל לחזור לשחק כדורגל. עברתי שנתיים של התמודדות עם אותה הפציעה הקשה בברך, במהלכן עברתי שני ניתוחים, מאות טיפולים בארץ ובחו"ל, התייעצויות עם מיטב הרופאים ומעל הכול אמונה חזקה שאצליח להתגבר על הפציעה. לצערי, הנזק בברך הוא עצום והפרק שלי בעולם הכדורגל נגמר מבחינתי".

עוד הוסיף הקשר: "אני מרגיש בר מזל שזכיתי להיות חלק מהענף הנפלא הזה, להכיר אנשים מדהימים, לצבור חוויות, לנצח ולהפסיד. אני גאה בדרך שעברתי ושלם עם ההחלטה שקיבלתי. אני מביט על העבר ונפרד בחיוך. אני רוצה להגיד תודה ענקית לפיני שרון, שליווה אותי מהיום הראשון, ולא עזב אותי לרגע. הוא טיפל בי ברמה הכי גבוהה, תמך, עודד ודאג שלא יחסר לי כלום. אני מודה למועדון הכדורגל של הפועל חיפה, שהאמין בי ונתן לי את הבמה לפרוץ כשחקן בקבוצה הבוגרת. למכבי חיפה שנתנה לי את הכלים להשתקם מהפציעה וכמובן לאישתי היקרה, ששרדה איתי את התקופה הקשה והייתה לצידי. אני מודה למשפחה, החברים והאוהדים שליוו אותי ונתנו לי את הכוח להצליח. הגיע הזמן להמשיך לאתגר הבא".

באתר הרשמי של מכבי חיפה נכתב:"ברגע שלבש את המדים הירוקים הפכו רן ואברהם ("אמד") אביו לפורצי דרך בתולדות המועדון. זאת הפעם הראשונה שבן של שחקן עבר מגיע למכבי חיפה מחוץ למועדון מבלי לעבור בקבוצת הנוער. זאת ועוד, השניים הם האב והבן היחידים מכלל כדורגלני ישראל שהופיעו בגביעי אירופה במדי אותה קבוצה. מועדון כדורגל מכבי חיפה מצר על הנסיבות אשר הובילו לפרישה ומאחל לרן המון בהצלחה בהמשך דרכו בעולם הספורט ומחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully