וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה דורשת מיידית מהפועל תל אביב 300 אלף שקל

25.7.2016 / 11:31

לטענת גורמים המעורבים במתווה עסקת שוינפלד, האדומים התחייבו לממן לנתניה מחנה בסכום הזה ולא עמדו בכך באופן מלא. כמו כן, בנתניה שלחו מכתב ובו דרשו לא להעביר אחוזים מכרטיס השחקן של שוינפלד לקבוצות אחרות

אבי כהן

מכבי נתניה דורשת מהפועל תל אביב להעביר לה באופן מיידי 300 אלף שקל על עסקת ארון שוינפלד, ואף שוקלת תביעה אם האדומים לא יעשו זאת.

גורמים הקשורים בעסקת שוינפלד טוענים שהפועל תל אביב התחייבה לממן לנתניה מחנה אימון כחלק מרכישת החלוץ, עד גובה של 300 אלף שקל. לטענתם, עו"ד ליזה חדש, הנאמנת של המועדון, פנתה להפועל תל אביב בקיץ ודרשה לעמוד בסעיף זה. הפועל תל אביב, לגרסתם, הסכימה לשאת רק בעלויות המלון אבל לא בשאר הדברים הכרוכים במחנה. עו"ד חדש לא הסכימה לכך.

לכן, אומרים גורמים הקשורים בעיסקה, הפועל תל אביב לא העבירה שקל אחד מתוך 300 האלף המדוברים. כעת הנאמנת תדרוש מהפועל תל אביב את התשלום באופן מיידי, ולא תוגש תביעה בנושא.

בנוסף על כך, לוואלה! ספורט נודע שבהפועל תל אביב קיבלו מכתב מהנאמנת, עו"ד חדש, בו הוזכר לאדומים ש-40 אחוז אחוז מכרטיס השחקן של שוינפלד שייכים לנתניה. זאת לאור העובדה שלאחרונה צצו פרסומים בהם טען יו"ר בית"ר נס טוברוק, אריק איזקוביץ', שקיבל לידיו את אותם אחוזים.

בנתניה בדקו את העניין ולא מצאו מסמכים של מכירה כזו ולכן הוציאו מכתבים להפועל תל אביב, וכן למכבי תל אביב, שאם וכאשר תתבצע עסקה על שוינפלד, הם דורשים להעביר אליהם באופן ישיר ולא דרך הפועל תל אביב את ארבעים האחוזים. במכתב שנשלח למכבי תל אביב נכתב בין היתר "עליכם להעביר את התשלום לידי הח"מ (מפרקת מכבי נתניה) בלבד. כל ביצוע תשלום לצד ג' יהיה על אחריותכם בלבד ותהיו חשופים לכפל תשלום".

תגובת הפועל תל אביב: "נגיב לכשנקבל לידינו את החומר ורק נדגיש כי שוינפלד הינו שחקן של הפועל תל אביב ואין כל עסקה".

עוד בנושא:

חשיפה: הפועל תל אביב לוותה כספים מחברת מימון באיי סיישל כדי לשלם משכורות
הכנה: 0:2 להפועל תל אביב על אנורתוזיס, צמד לעומרי אלטמן

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. קובי אליהו
שקל לא הועבר עד כה. שוינפלד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully