וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אלי כהן עושה עבודה מצוינת. אין רצון לקחת לו את הסמכויות"

25.7.2016 / 8:49

על רקע המתיחות בין הצדדים, בעלי הפועל חיפה מצהיר כי המאמן נשאר: "מאוד מרוצה ממה שראיתי". במועדון טוענים: "המתיחות עדיין קיימת". סזאר ובהייה יחתמו, מגן שמאלי נוסף יצורף?

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
לא הולך לשום מקום בינתיים. אלי כהן/סוכנות ג'יני

"אלי כהן עושה עבודה מצוינת בבניית הקבוצה. התוצאות היו טובות במחנה, אין שום רצון להחליף מאמן או לקחת לו את הסמכויות. אני מאוד מרוצה ממה שראיתי באיטליה", כך אמר הלילה (בין ראשון לשני) בעלי הפועל חיפה יואב כץ, זאת על רקע המתיחות הארוכה עם המאמן אלי כהן.

כזכור, בחודש שעבר פרסמנו כי אלי כהן עשוי לעזוב את הפועל חיפה עוד לפני פתיחת העונה, זאת על רקע מתיחות עם הבעלים בעקבות החתמת שחקנים אותם לא רצה בקבוצה. כהן לא שוחח על כך עם כץ, אך במועדון העידו כי המתיחות, גם במהלך המחנה, הלכה וגברה. "לא נראה שיואב יחליף אותו עכשיו משתי סיבות: הראשונה, יואב לא ממהר לפטר מאמנים. השניה, הוא אמר שמאוד נהנה מהמחנה. נכון שיש מתיחות בניהם, אבל אם הוא היה רוצה לפטר אותו הוא היה צריך לעשות את זה לפני המחנה, ולא אחריו".

במועדון העידו כי כהן נראה מעט כבוי ביממה האחרונה במחנה, זאת כנראה על רקע אותה מתיחות. מצד שני, מדגישים במועדון, כץ החתים לכהן את הזרים שהוא רצה בקבוצה, ולא אילץ אותו להחתים זרים שהוא היה מעוניין להביא. "מהרגע הראשון אלי רצה את יאזביץ' וקיבל, הביא לכאן שוער זר על חשבון אנטמן וגם הברזילאים זה רכש שלו", ציינו. הסגל של הפועל חיפה די סגור. ז'וליו סזאר ואדילסון בהייה אמורים לחתום לאחר חזרת הקבוצה לישראל (כץ: "99 אחוז שהם ישחקו כאן. הכל כמעט סגור").

למרות שחיים מגרלשווילי ומיקי יאזו חתומים בקבוצה, כהן שוקל לצרף מגן שמאלי נוסף לסגל שלו. ישנה אפשרות כי הקבוצה תתחזק גם בבלם. חלק מהשחקנים סבורים כי כהן צריך לעביר את ברונו פניירו לעמדת הקשר האחורי ולהחזק בבלם.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: ניב אנטמן במשא ומתן מתקדם עם הפועל ראשון לציון
הפועל חיפה: אדילסון בהייה וז'וליו סזאר על סף סיכום לעונה

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. קובי אליהו
מאוד מרוצה ממה שראה באיטליה. יואב כץ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully