וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם עשירית ברצף על הפודיום: ספרד זכתה באליפות אירופה לנבחרות עתודה

הספרדים זכו באליפות בפעם השנייה בתולדותיהם עם ניצחון 55:68 על ליטא בגמר, בזכות הצגה של מארק גרסיה המצוין, שכיכב עם 21 נקודות והוכתר כ-MVP הטורניר. צפו בביצועיו

שחקני נבחרת העתודה של ספרד חוגגים עם מארק גרסיה. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
כוכב נולד. שחקני ספרד חוגגים עם מארק גרסיה/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

אליפות אירופה לנבחרות עתודה, אותה סיימה נבחרת ישראל במקום ה-12, הסתיימה הערב (ראשון) עם זכייתה של ספרד בתואר אחרי ניצחון 55:68 על ליטא בגמר. הספרדים, שהציגו יכולת בינונית בפתיחת הטורניר עם ניצחון דחוק על צרפת והפסד לפינלנד, סגרו את האליפות עם חמישה ניצחונות רצופים וניצלו את העובדה שטורקיה, שסומנה כפייבוריטית לזכייה, הודחה במפתיע בחצי הגמר על ידי הליטאים.

אחרי רבע ראשון מאוזן שהסתיים ב-17:17, הספרדים פתחו מבערים וברחו עם 15:23 ברבע השני. ליטא כמעט הצליחה למחוק פיגור דו ספרתי לקראת תום הרבע השלישי, אבל לה רוחה לחצה פעם נוספת על הדוושה וברחה בדרך לזכייה שניה בתולדותיה באליפות. בסך הכל עמדו הספרדים על הפודיום עשר שנים ברציפות, הישג חסר תקדים באליפויות הגילים ביבשת הישנה.

הכוכב הגדול של הנבחרת מארק גרסיה, ששייך לברצלונה וכיכב בקבוצת הבת שלה בעונה החולפת, נבחר ל-MVP הטורניר אחרי שהצטיין גם בגמר 21 נקודות ו-3 אסיסטים. הסנטר רמון וילה הוסיף 18 נקודות והרכז פרנסיסקו אלונסו תרם 11 ו-5 אסיסטים. את המפסידה הובילו איגנס פיודורובס עם 13 נקודות, בעוד שריגימנטאס מיניוטאס תרם 8 נקודות ו-10 ריבאונדים. הכוכב של הליטאים קריסטופאס זמאיטיס נעצר על 11 נקודות בלבד.

פרט לגרסיה, שנבחר כאמור ל-MVP הטורניר, חמישיית הטורניר הורכבה גם מפרנסיסקו אלונסו (ספרד), קריסטופאס זמאיטיס (ליטא), לאורי מרקאנן (פינלנד) ועומר יורצבן (טורקיה), שצעיר בשנתיים מרוב השחקנים בטורניר.

צפו בביצועיו של מארק גרסיה מהעונה החולפת

צפו בביצועיו של עומר יורצבן, הנציג הטורקי בחמישיית הטורניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully