וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: כריס פרום זכה בפעם השנייה ברציפות

הרוכב בן ה-31 של קבוצת סקיי הפך לבריטי הראשון בהיסטוריה שזוכה במירוץ היוקרתי שלוש פעמים שונות (2013, 2015, 2016), ולראשון שזוכה בו פעמיים ברציפות מזה 20 שנה: "זו תחושה מדהימה"

רוכב האופניים הבריטי כריס פרום. AP
עשה זאת שוב. פרום/AP

טור דה פראנס 2016 הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם הקטע ה-21, כשכל העיניים הופנו כמובן אל עבר כריס פרום, שהבטיח את זכייתו עוד בקטע ה-20. פרום הפך לבריטי הראשון אי פעם שמציין שלוש זכיות באליפות האופניים החשובה בתבל (2013, 2015 ו-2016), כמו גם לרוכב הראשון שזוכה בטור שנתיים ברצף (בשל פסילת הזכיות של לאנס ארמסטרונג).

"זו תחושה מדהימה", אמר הרוכב בן ה-31 של קבוצת סקיי, שבמהלך המירוץ לקח אופניים בהשאלה, נאלץ לרוץ בהרים, דימם על החולצה הצהובה לאחר התנגשות דרמטית וגם נפגע בברכו. "הייתי רוצה להמשיך לעוד חמש או שש שנים ולתת לעצמי את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בתארים נוספים. אני מקווה שאוכל לחזור לכאן בשנה הבאה ולהילחם על התואר פעם נוספת".

פרום, שניצח את רומיין בארדה המקומי ביותר משלוש דקות, חצה את קו הסיום משולב יד ביד עם חבריו לקבוצה, אחרי אנדרה גריפל שזכה בקטע הספרינט האחרון, ומיד מיהר להתחבק עם אשתו ובנו הצעיר. הוא הרוכב השמיני בהיסטוריה שזוכה בטור שלוש פעמים.

ג'ריינט תומאס, מחבריו של פרום לקבוצה, אמר בסיום: "אלה היו שבועות מדהימים. החוזק של הקבוצה היה פנומנלי, לא היה שום אגו והכל היה סביב פרום".

רוכב האופניים הבריטי כריס פרום. רויטרס
איזה אושר. פרום/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully