וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאל מונפיס זכה בטורניר היוקרתי ביותר בקריירה שלו בוושינגטון

הצרפתי הצליח לשבור את ההגשות של קרלוביץ' לראשונה אחרי 53 משחקונים דווקא כשהקרואטי הגיש למשחק וניצח אותו 7:5, 6:7 (6), 4:6 כדי לזכות לראשונה בתואר מסבב ה-ATP 500. פוניני זכה באומג

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. Daniel Kopatsch, GettyImages
ערב גדול בשבילו. מונפיס/GettyImages, Daniel Kopatsch

גאל מונפיס רשם הלילה (בין ראשון לשני) את ההישג הגדול בקריירה שלו כשזכה לראשונה בטורניר מסבב ה-ATP 500. הצרפתי בן ה-29 עשה את זה בטורניר וושינגטון עם ניצחון 7:5, 6:7 (6), 4:6 מול איבו קרלוביץ' הענק הקרואטי, שמדורג 35 בעולם. למונפיס (17 בעולם) זהו תואר שישי בקריירה, אבל לראשונה תואר מסבב התחרויות הבכיר יותר, ה-ATP 500. הצרפתי היה זה שהתמודד טוב יותר עם תנאי מזג אוויר קשים וחום כבד מאוד בבירה האמריקאית.

מונפיס היה כבר עם הגב אל הקיר ובדרך למה שנראה כמו הפסד בטוח כשקרלוביץ' הגיש למשחק ב-4:5 לטובתו במערכה השנייה. הקרואטי הגיע למשחקון הזה כשבאמתחתו לא פחות מ-53 משחקונים ברציפות בהם הוא הצליח לשמור על ההגשות שלו. דווקא במצב הזה הצליח מונפיס להשיג שבירה מפתיעה במיוחד מול קרלוביץ', שסיים את המשחק עם 28 אייסים, אבל לא הצליח לייצר כאלה במצב הלחץ שהיה במשחקון העשירי במערכה השנייה. הטניסאים המשיכו לשובר שוויון במערכה השנייה, ושם מונפיס הצליח להתעלות ולהשיג מיני שבירה ברגע האחרון כדי לזכות במערכה. במערכה השלישית הצליח מונפיס להשיג שבירה אחת כדי לרשום את הזכייה בתואר הגדול ביותר בקריירה.

פליסיאנו לופס טניסאי ספרדי. GettyImages
חיכה לתואר הזה במשך עשר שנים. לופס/GettyImages

פאביו פוניני זכה היום (ראשון) בתואר הרביעי בקריירה שלו והראשון שלו מאז וינייה דל מר ב-2014 והראשון שלו כאיש נשוי לטניסאית העבר פלביה פנטה. המדורג 39 בעולם עשה את זה עם זכייה בטורניר החימר באומג, קרואטיה, מסבב ה-ATP 250. פוניני ניצח בגמר 4:6, 1:6 את אנדריי מרטין הסלובקי המפתיע בן ה-26, שמדורג במקום ה-124 בעולם, ועבורו זה היה משחק הגמר הראשון בקריירה.

מוקדם יותר פליסיאנו לופס זכה בטורניר גשטאד מסבב ה-ATP 250. הספרדי, המדורג במקום ה-21 בעולם, עשה את זה על החימר עם 4:6, 5:7 מול רובין האסה ההולנדי (95) אחרי שעה ועוד 17 דקות. לספרדי בן ה-34 זה התואר החמישי בקריירה מ-15 משחקי גמר אליהם הגיע. לופס לקח איתו 82,450 יורו וכמובן שגם 250 נקודות דירוג אחרי הזכייה בתואר הראשון שלו מאז איסטבורן ביוני 2014.

"זו הרגשה מדהימה", אמר לופס שהפסיד בגמר של אותו טורניר ב-2006, "חיכיתי לתואר הזה 10 שנים. זו הייתה המתנה ארוכה מאז 2006, אבל זה היה שווה את זה. זה טורניר מיוחד מאוד, עם מסורת ארוכה, והרבה ספרדים הצליחו כאן בעבר. זה מקום מיוחד מאוד לשחק בו". האסה ההולנדי בן ה-29, המדורג 95 בעולם, יתנחם ב-43,430 יורו ו-150 נקודות דירוג.

לאורה זיגמונד הגרמנייה בת ה-28, המדורגת 40 בעולם, זכתה בתואר הראשון בקריירה שלה. זיגמונד זכתה בטורניר בשטאד בשבדיה עם 5:7, 1:6 מול קטרינה סיניאקובה הצ'כית, המדורגת 92 בעולם. בעקבות ההישג הגדול, צפויה זיגמונד לטפס עד המקום ה-32 בעולם, מה שאומר שיש לה סיכוי לא רע להיות מדורגת באליפות ארצות הברית הפתוחה בשלהי אוגוסט.

אמיר ויינטרוב הישראלי, המדורג במקום ה-215 בעולם, הודח בסיבוב המוקדמות השני של טורניר המאסטרס בטורונטו. ויינטרוב הפסיד בתוך שעה 6:4, 6:3 לג'ארד דונאלדסון האמריקאי בן ה-19 (153).

גם יוליה גלושקו נשלחה לארוז בסיבוב המוקדמות השני של מונטריאול. הישראלית, המדורגת 132 בעולם, הפסידה 6:3, 6:3 לנאו היבינו היפנית, המדורגת 75 בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. רויטרס
הודח בסיבוב המוקדמות השני. ויינטרוב במהלך המשחק מול דונאלדסון/רויטרס
ג'ארד דונאלדסון טניסאי אמריקאי. רויטרס
היה גדול על ויינטרוב. דונאלדסון בן ה-19 במהלך המשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully