וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת ליגת העל לנשים דורשת למנוע את הסכם הטוטו עם ההתאחדות

אחרי הפרסומים על כוונת הטוטו לחתום על הסכם שיווק בהיקף של 80 מיליון שקל עם ההתאחדות לכדורגל, במנהלת הגישו צו מניעה דחוף לבג"צ במטרה למנוע את המהלך

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים. מגד גוזני
פנייה דחופה. יו"ר המנהלת איריס שטרק/מגד גוזני

מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הגישה היום (ראשון) לבית המשפט הגבוה לצדק בקשה דחופה למתן צו ביניים נגד המועצה להסדר ההימורים בספורט המורה לה להימנע מחתימה על הסכמי שיווק עם ההתאחדות לכדורגל עד להכרעה בעתירה לבג"צ שהגישה מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל ויו"ר המנהלת, רו"ח איריס שטרק כנגד אפלייה בחלוקת תקציבי הטוטו לכדורסל הנשים.

לחילופין הם מבקשים להורות למועצה להימנע מלחתום על ההסכם עד לדיון בעתירה (שנקבע ליום רביעי הקרוב 27.7.2016). העתירה הוגשה ע"י עורכי הדין אורי קידר ואורי כהנא, ממשרד כבירי-נבו- קידר.

הבקשה לצו עיכוב החתימה על הסכם השיווק של הטוטו עם ההתאחדות לכדורגל, היא לאור מידע חדש לפיו בכוונת הטוטו לחתום בימים הקרובים על הסכם שיווק בהיקף של 80 מיליון שקל עם ההתאחדות לכדורגל.

הטוטו הודיע כי בכוונתו להפחית משמעותית את סכום הסכם השיווק עם התאחדות לכדורגל, כך שהיקף ההסכם החדש, לקראת העונה הקרובה, לא יעלה על 32 מיליון שקל. משהתברר לפתע שההסכם העומד להיחתם בימים הקרובים עומד על סכום של 80 מיליון שקל לעונה הקרובה, וסותר את גרסת הטוטו בפני בג"צ, פנתה מנהלת ליגת הנשים לבג"צ על מנת למנוע את החתימה על ההסכם בטרם יערך הדיון בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully