וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב התעצבן על מדי המשחק "הנוסטלגים" הלא נוחים, וגזר את כולם

24.7.2016 / 10:15

כריס סייל, המגיש המצוין של שיקגו וייט סוקס, נשלח לביתו בפתאומיות לפני המשחק בו אמור היה לפתוח הלילה, לאחר תקרית ביזארית. סייל נמצא בסכסוך עם ראשי המועדון ובעיקר סגן הנשיא

כריס סייל שיקגו וייט סוקס. AP
בלגן גדול. סייל, בעבר, במדי רטרו/AP

ה-MLB, ליגת הבייסבול האמריקאית, היא כר פורה לסיפורים משונים וביזארים, אבל נראה שהלילה (בין שבת לראשון), נחצו כמה קווים אפילו בתחום הזה.

הכל החל כאשר המגיש הפנטסטי של שיקגו וייט סוקס, כריס סייל, שאמור היה לפתוח במשחק הקבוצה הלילה, בבית מול דטרויט, הגיע לחדר ההלבשה ומדד את החולצה המיוחדת שהוא וחבריו התבקשו על ידי המועדון ללבוש במהלך המשחק. החולצה הייתה "חולצה נוסטלגית", שנראתה בדיוק כמו החולצות שלבשו שחקני הווייט סוקס ב-1976. הנוהג של חולצות רטרו כאלה ואחרות איננו חדש בספורט האמריקאי וקבוצות בייסבול, פוטבול ו-NBA רבות נוטות לעלות מדי פעם עם חולצות מיוחדות כאלה, על מנת לעודד את האוהדים לרכוש עוד מרצ'נדייז.

אלא שסייל, מיד לאחר שלבש את החולצה, הודיע שהיא לא נוחה לו וביקש מראשי המועדון ובעיקר מסגן הנשיא קני וויליאמס, לוותר על הרעיון ולשחק עם המדים המקוריים. הבעיה: לאוהדים שהגיעו לאצטדיון כבר חולקו אותן "חולצות נוסטלגיות" ו-וויליאמס, עמו סייל מסוכסך עוד מהפגרה, סירב לבקשה.

המדים איתם הווייט סוקס היו אמורים לשחק הלילה

הסכסוך בין השניים החל לאחר תקרית ביזארית אחרת שאירעה לווייט סוקס, כאשר רגע לפני תחילת העונה, אדם לה רוש, אחד מכוכבי הקבוצה, הודיע בפתאומיות על פרישה והסביר שבקבוצה אסרו עליו להמשיך להביא את בנו בן ה-14 לחדר ההלבשה על בסיס יומי. וויליאמס אמר אז ששחקנים בקבוצה היו אלה שדרשו שלה רוש ג'וניור יפסיק לבוא, אך סייל השיב: "הוא פשוט שיקר. לאף אחד מאיתנו לא הייתה בעיה עם זה. היינו בריצה קדימה והוא עצר אותנו, הוא יצר בעיה במקום שלא הייתה בו בעיה".

חזרה לאירועי הלילה האחרון. אחרי ההתעקשות של וויליאמס, עלו שחקני הווייט סוקס לאימון החבטות המסורתי לפני המשחק, אימון בו לא משתתף המגיש, שלא נדרש לחבוט במהלך המשחקים. בזמן שכולם נמצאים מחוץ לחדר ההלבשה, סייל ניצל את הזמן, תפס את כל "חולצות הנוסטלגיה" הלא נוחות והחל לקרוע ולגזור אותן, עד שהן הפכו לבלתי שמישות: "זה החל כוויכוח קטן והפך למשהו גדול", צייץ כתב הבייסבול קן רוזנטל, "סייל כעס כי לטענתו, יחסי ציבור ומכירת חולצות יותר חשובים למועדון מאשר ניצחונות".

בשלב זה, לווייט סוקס לא נותרו הרבה ברירות ורגע לפני שהמשחק יצא לדרך, הקבוצה פרסמה הודעה לעיתונות לפיה סייל לא ישחק ונשלח לביתו בשל "סיטואציה לא-פיזית". כאשר קבוצה כותבת דבר מסוג זה במהלך חודש יולי, רגע לפני הטרייד דדליין ב-MLB, המשמעות היא כמעט תמיד שאותו שחקן עומד לעבור בטרייד, שכבר נסגר ולכן לא רוצים לסכנו במשחק. אלא שהפעם, מהר מאוד, התבררה הסיבה האמיתית וכעת, אולי סייל בכל זאת יעבור בטרייד. השחקנים האחרים אגב, עלו לבסוף עם חולצות רטרו, אך עם אלה שמזכירות את החולצות של 1983 ושהיו שונות מהחולצות שחולקו לקהל. המשחק, אם תהיתם, הופסק בשוויון 3:3 באינינג השמיני בגלל גשם ויחודש, בלי סייל, הערב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המדים איתם הקבוצה עלתה לבסוף, מדי 1983

אביסייל גרסיה שיקגו וייט סוקס. AP
אביסייל גרסיה שיקגו וייט סוקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully