וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: אלרדייס שקל לפרוש מאימון לפני שהתמנה לנבחרת

איך הגלגל מסתובב: המאמן בן ה-61 התכוון לפרוש אם סנדרלנד הייתה יורדת ליגה, אך בסופו של דבר הוא הוביל אותה להישרדות ואז הגיעה ההצעה מההתאחדות האנגלית שהגשימה לו חלום של עשור

מאמן ווסטהאם, סם אלרדייס. Dan Istitene, GettyImages
הגשים חלום. אלרדייס/GettyImages, Dan Istitene

האם מאמנה החדש של נבחרת אנגליה, סם אלרדייס, היה בדרך לפרוש מאימון? על פי ידיעה שפרסם 'מירור' הבריטי בשלהי העונה שעברה, כאשר קבוצתו דאז סנדרלנד נאבקה נגד הירידה, 'ביג סם' הגיע להחלטה לפיה אם לא יצליח להשאיר אותה בליגה הוא יעזוב אותה, ואת מקצוע האימון בכלל.

בסופו של דבר אלרדייס והחתולים השחורים סגרו את העונה עם שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בשישה המחזורים האחרונים ועם כרטיס לעונה נוספת בפרמיירליג, ואלרדייס החליט לכבד את שנתו השלישית והאחרונה של חוזהו בקבוצה, עד שהגיעה הקריאה מההתאחדות האנגלית לבוא להציל את הנבחרת.

אלרדייס בן ה-61 האמין שהגיע לו לקבל את המינוי בנבחרת שלושת האריות כבר לפני עשור, אז נבחר סטיב מקלארן להחליף את סוון גוראן אריקסון, והוא אף ביקר את ההתאחדות על כך באוטוביוגרפיה שפרסם לפני כשנה. כשההצעה בכל זאת הגיעה סוף סוף הוא לא יכול היה לסרב לה גם אם מבחינתו (ואולי גם מבחינת הנבחרת) היא הגיעה באיחור.

"גם אני וגם המשפחה שלי מאושרים מהמינוי", אמר בימים האחרונים, "הם היו מאוכזבים כאשר לא נבחרתי ב-2006 ולכן הם שמחים שהגשמתי את החלום שלי".

עוד בנושא

עכשיו זה רשמי: סם אלרדייס מונה למאמנה החדש של נבחרת אנגליה
אופטימיות זהירה ממינוי של סם אלרדייס: "יתווה מנטליות מנצחת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully