וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "הסיפור עם היגואין כואב לי. בתקופתי זה לא היה קורה"

איטליה סוערת בעקבות מעברו הצפוי של "פיפיטה" מנאפולי ליובנטוס תמורת 94.7 מיליון יורו. הביאנקונרי הציעו שחקנים בתמורה, אוהדי הפרטנופי שורפים חולצות וכוכב העבר לא מרוצה

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: אוהד שורף חולצה של היגואין

אחת ההעברות הגדולות בתולדות הכדורגל נמצאת על סף השלמה, כאשר אם לא יקרה שינוי דרמטי של הרגע האחרון, גונסאלו היגואין, מלך שערי הסרייה A בעונה החולפת, יימכר מנאפולי ליריבה לצמרת, האלופה יובנטוס, תמורת 94.7 מיליון יורו.

על פי התקשורת האיטלקית, בפה מארוטה, המנהל המקצועי של הביאנקונרי, התלבט רבות עד שהחליט לממש את סעיף היציאה של "פיפיטה" ולאחר שהחליט לעשות זאת, התקשר לבעלים של הפרטנופי, אאורליו דה לאורנטיס ועדכן אותו כי יובנטוס הגיעה לסיכום מול השחקן ומתכוונת לרכוש אותו. שני המועדונים צפויים להיכנס למשא ומתן לגבי אופן העברת התשלום, כאשר ביובה מציעים לנאפולי לקבל את סימונה זאזה, דניאלה רוג'אני, רוברטו פריירה ו/או סטפאנו סטורארו.

עוד בנושא:

דיווח: גונסאלו היגואין חתם ביובנטוס שתשלם עליו 94 מיליון יורו

היגואין עבר אתמול (שבת) את הבדיקות הרפואיות במדריד והוא לא יחבור לנאפולי כלל במשחקי קדם העונה, אלא יגיע היישר למשחקיה של יובנטוס. בעיתונים האיטלקים כבר החלו לחלום בגדול אחרי המעבר: "קבוצת הצ'מפיונס של יובנטוס נולדה", נכתב ב"קוריירה דלו ספורט", שם בונים על קרב אמיתי בליגת האלופות, "לאלגרי יש סגל ענק להשתלט עליו" ואילו ב"טוטוספורט" נכתב: "יובה, הוא שלך".

בינתיים, מיותר כמעט לציין, אוהדי נאפולי לא ממש התחברו למעבר של החלוץ ליריבה השנואה עליהם יותר מכל וטענו כי פיפיטה "בגד בהם". ברשתות החברתיות נפוצו תמונות של אוהדים שמחריבים את החולצה של היגואין או מורידים אותה באסלה בביתם ואילו במרכז העיר נאפולי התקבצו אוהדים והחלו לקרוע תמונות של היגואין ולשרוף את חולצתו: "אנחנו זועמים, זו לא התנהגות. היגואין היה יותר משחקן עבורנו, הוא היה סמל ובגד בנו בלי לחשוב פעמיים. הוא הוכיח ממה הוא עשוי באמת. דייגו מראדונה אף פעם לא היה עושה את זה", אמר אחד מהם.

מראדונה עצמו, שמעולם לא חשש להביע את דעתו, כתב בדף הפייסבוק שלו, לצד תמונה שלו במדי נאפולי: "הסיפור עם היגואין כואב לי, כי הוא הולך ליריבה ישירה, ליובנטוס. אבל גם אי אפשר להאשים את השחקן, כי יש לו את האחריות שלו, אבל מי שעושים את המשאים ומתנים הם העשירים יותר. אף אחד לא חושב על האוהדים. אני כבר עייף מלומר שהיום יותר חשוב להיות איש עסקים טוב מאשר להיות נשיא מועדון טוב. בתקופה שלי, דברים כאלה לא היו קורים וחבל שפיפ"א ממשיכה לישון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully