וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן היריבה חגג: כך עצרנו את זהבי, "חכם וכל הזמן מאיים עליך"

הישראלי ספג הפסד בכורה עם גוואנגז'ו R&F, כאשר מאמנה של ינביאן סיפר בסיום: "הוא היה נהדר עד עכשיו, אמרתי לשחקנים שהם חייבים להיות מרוכזים". בסין נכתב: "סטויקוביץ' חשש מההייפ"

SNTV

בווידיאו: תקציר המשחק

לראשונה מאז הצטרף לגוואנגז'ו R&F, ערן זהבי חווה אתמול (שבת) הפסד, כאשר הוא וקבוצתו נבלמו לאחר שישה ניצחונות רצופים עם 3:1 בחוץ מול ינביאן. זהבי, שהגיע לסין אחרי עונה מתישה נוספת בליגת העל וישר נכנס לעניינים עם שבעה שערים בחמשת משחקיו הראשונים, כולל שער ניצחון דרמטי בדרבי ביום רביעי החולף, זכה אתמול למעט מנוחה ונותר מחוץ להרכב. מאמנו דרגאן סטויקוביץ' הכניס אותו עם פתיחת המחצית השנייה, כאשר גוואנגז'ו בפיגור שני שערים, מה שהתגלה כמאוחר מדי.

הישראלי היה פעיל כהרגלו, אך הפעם לא הצליח למצוא את הרשת או לבשל. ביום רביעי הקרוב מצפה לגוואנגז'ו גומלין רבע גמר הגביע מול הבאיי, אחרי שניצחה 0:3 בבית במשחק הראשון משלושער של זהבי תוך פחות מ-20 דקות.

מאמן ינביאן, פארק טאייסה, התגאה בסיום המשחק אתמול בהצלחת קבוצתו בהתמודדות מול הכוכב הישראלי: "זהבי שיחק עד עכשיו כמה משחקים מאוד טובים, הוא עשה עבודה נהדרת והכריע כמעט כל משחק בו שותף, אז הכנתי את השחקנים אליו לפני המשחק הזה בצורה מלאה. המאמן היריב לא פתח איתו וכאשר הוא נכנס אחרי ההפסקה, אמרתי לשחקני ההגנה שלנו שהם חייבים להיות מתואמים וסופר מרוכזים, כי התנועות של זהבי מאוד חכמות והוא שחקן שכל הזמן מאיים עליך. השחקנים שלנו עשו עבודה טובה מולו".

עוד בנושא:

גוואנגז'ו נכנעה לראשונה עם זהבי: 3:1 מול ינביאן בחוץ
"זהבי הקסום לא הצליח לעזור הפעם". מאמנו: "הוא שיחק יותר מדי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל תשומת הלב הופנתה אליו. זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר הליגה, "CSL.סינה", נכתב: "זהבי הבריק בכל ההופעות שלו עד כה והפך במהרה ל'אליל' עבור אוהדי גוואנגז'ו, מה שהקנה לו תשומת לב תקשורתית רחבה. אבל סטויקוביץ' חשש מכל תשומת הלב הזו ומהאופן בו ההייפ סביב זהבי ישפיע על כל הקבוצה. הוא כל הזמן חזר והדגיש שזהבי הוא רק חלק מהקבוצה ושכל הקבוצה עובדת יחד כדי להשיג תוצאות ולנצח. אלא שבפועל, R&F הפכה לתלויה מאוד בזהבי במשחק ההתקפה שלה בזמן הקצר שלו בקבוצה".

עוד הוסיפו באתר הליגה: "הפעם זהבי נותר על הספסל והזר שפתח במקומו, ג'יאן נו, פספס כמה הזדמנויות טובות במחצית הראשונה, שהסתיימה בפיגור שני שערים. לא ברור האם סטויקוביץ' מתחרט על כך שלא פתח עם זהבי ואחרי המשחק הוא אמר שזו החלטה שהוא לקח והוא שלם איתה, כי זהבי שיחק הרבה ויש לקבוצה גם משחק גביע השבוע. זהבי נכנס במחצית השנייה וההתקפה איתו נראתה הרבה יותר טוב ואיימה על השער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully