וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבוגר ביותר אי פעם: בגיל 34 וחצי זכה פאולו לורנצי בתואר ATP

האיטלקי, המדורג 48, ניצח 3:6, 4:6 את באסילשווילי (123) וזכה בתואר הראשון שלו אי פעם כשהוא הופך לטניסאי ההמבוגר אי פעם שזוכה בתואר ראשון. ויינטרוב עבר סיבוב במוק' גביע רוג'רס

פאולו לורנצי טניסאי איטלקי. AP
הישג גדול. לורנצי/AP

פאולו לורנצי זכה הערב (שבת) בתואר הראשון בקריירה שלו. האיטלקי הוותיק בן ה-34, המדורג 48 בעולם, ניצח 3:6, 4:6 את ניקולוז באסילשווילי (123) בגמר קילצבוהל מסבב ה-ATP 250 אחרי שעה ועוד 23 דקות. "זה נהדר לזכות בתואר ATP", אמר לורנצי, "אני לא מסתכל על הגיל, אז לא אכפת לי שזה קרה רק בגיל 34".

הגמר היחיד אליו הגיע לורנצי עד כה היה בסאו פאולו במרץ 2014, בו הפסיד לפדריקו דלבוניס. האיטלקי הפך לטניסאי המבוגר ביותר אי פעם שזוכה בתואר ATP ראשון בגיל 34 ושבעה חודשים והוא עבר את השיא הקודם שהיה שייך לוויקטור אסטרייה בורגוס מפברואר 2015, אז הוא זכה בטורניר קוויטו בגיל 34 ושישה חודשים. לורנצי הוא גם השלישי הכי מבוגר שזוכה בתואר ATP השנה אחרי איבו קרלוביץ' (37 שנה וארבעה חודשים) ואסטרייה בורגוס (35 שנה ו-6 חודשים). לורנצי הוא הראשון שזוכה השנה גם בתואר ATP וגם בתואר צ'לנג'ר.

אמיר ויינטרוב ניצח בסיבוב הראשון של מוקדמות המאסטרס בטורונטו בשתי מערכות את וינסנט מילו. רחוק סיבוב אחד מלהכנס לטורניר. דודי סלע יפגוש בסיבוב הראשון של המאסטרס את ג'ון איזנר.

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. רויטרס
אמיר ויינטרוב במהלך המשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully