וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "זו הייתה השנה הטובה בחיי, רוצה לסיים את הקריירה בריאל מדריד"

אחרי שזכה בצ'מפיונס וביורו, כוכב הבלאנקוס סיכם את העונה החולפת וגם מביט קדימה: "דיברתי עם הנשיא כשחזרתי למדריד. שני הצדדים רוצים שאאריך חוזה". CR7 לא יהיה כשיר לסופר קאפ

one

אחרי שנה מוצלחת במיוחד, שכללה זכייה בליגת האלופות וגם זכייה היסטורית ביורו עם נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו מנצל את הפגרה כדי לחזור לכשירות מלאה אחרי הפציעה שחווה במהלך הגמר מול צרפת. היום (שבת) ערך הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד ראיון לתקשורת הספרדית ובו הוא אישר שלא יחלים בזמן כדי ליטול חלק במשחק הסופר קאפ האירופי מול סביליה שייערך ב-8 באוגוסט.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
השנה הטובה בחייו. רונאלדו חוגג עם פורטוגל/רויטרס

CR7 דיבר על העונה החולפת ואמר: "זו הייתה השנה הטובה ביותר בחייי במונחים של תארים. זכיתי בשני תארים גדולים עם המועדון ועם הנבחרת". התארים הללו הפכו את רונאלדו למועמד המוביל לזכות שוב בכדור הזהב, אבל רונאלדו לא מתרגש מזה: "תארים אינדיבידואליים נותנים הרגשה טובה, אבל אני לא אובססיבי לזה. זכיתי השנה ביורו וגם בליגת האלופות ואלו התארים החשובים".

על הגמר במילאנו שבו גברה ריאל מדריד על אתלטיקו מדריד, אמר רונאלדו: "זה היה מאוד אמוציונלי ורגע ייחודי. לקחת את התואר פה זה מדהים. כל הזכיות שלי בתואר הזה היו משמחות מאוד".

רונאלדו נשאל על האפשרות שיאריך את חוזהו בריאל מדריד ולמעשה יסיים את הקריירה במועדון ואמר: "דיברתי עם הנשיא בטלפון כשחזרתי למדריד. אנחנו נדבר. ברור שזה משהו שאני רוצה וגם המועדון רוצה. בקרוב יהיו לנו דברים יותר קונקרטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully