וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהבי הקסום לא הצליח לעזור הפעם". מאמנו: "הוא שיחק יותר מדי"

דרגאן סטויקוביץ' ניסה להסביר מדוע סיפסל את הכוכב הגדול שלו: "לא מתחרט, זה היה במטרה להגן עליו ולשמור עליו מפציעות". בסין נכתב: "חסרונו הורגש, הוא ניסה להציל את המצב"

SNTV

בווידאו: תקציר ההפסד של גוואנגז'ו

דווקא אחרי הניצחון הגדול בדרבי מול גוואנגז'ו אברגרנד ביום רביעי, במשחק בו הוא בישל וכבש את שער הניצחון, המסע המופלא של ערן זהבי בליגה הסינית נעצר מעט היום (שבת), כאשר הוא וקבוצתו גוואנגז'ו R&F ספגו הפסד 3:1 בחוץ מול ינביאן. זהבי, באופן מפתיע משהו, נותר על הספסל בפתיחת המשחק ונכנס רק בתחילת המחצית השנייה, כאשר הכחולים כבר היו בפיגור 2:0. הוא היה קרוב לכיבוש כמה פעמים, אך כמו חבריו, סבל מיום לא מספיק טוב.

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, צילום מסך
משחק מתסכל. זהבי/צילום מסך, טוויטר

מאמן גוואנגז'ו, דרגאן סטויקוביץ', נשאל כמובן על ההחלטה להשאיר את זהבי מחוץ להרכב: "זו החלטה שלקחתי לפני המשחק ואני לא מתחרט עליה. זהבי שיחק יותר מדי משחקים, בזמן קצר מדי והוא לא פתח הפעם במטרה להגן עליו ולשמור עליו מפציעות. יש לנו משחק בגביע ביום רביעי. שיחקנו טוב במחצית הראשונה בלעדיו והיריבה כמעט לא הגיעה למצבים, אבל כבשה פעמיים. הכנסתי את זהבי במחצית השנייה, כשכבר היינו בפיגור 2:0 ויצרנו הרבה מצבים מסוכנים איתו, אבל השוער שלהם היה מצוין והציל המון".

באתר הליגה הסינית נכתב: "זהבי הקסום לא הצליח לעזור הפעם לגוואנגז'ו R&F להמשיך במסע ההצלחות המצוין שלה. אחרי שבעה שערים ושני בישולים בחמישה משחקים, הזר הנהדר נעצר. ינביאן זכתה למנוחה השבוע לאחר שהמשחק שלה נדחה והגיעה הרבה יותר רעננה מגוואנגז'ו העייפה. מאמן גוואנגז'ו הוציא את זהבי, הכוכב הגדול, מההרכב בשל כך. במחצית הראשונה הקבוצה נותרה מאחור, כשהיא סובלת מאוד מחסרונו של זהבי, שנכנס בתחילת המחצית השנייה בניסיון להציל את המצב, אך ההגנה החלשה של גוואנגז'ו לא אפשרה זאת".

עוד בנושא:

45 דקות לזהבי בהפסד 3:1 של גוואנגז'ו R&F

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully