וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני מכבי ת"א: סוער בפנדורי, שחקנים לא קיבלו כסף ויעזבו

היריבה מרומניה פתחה את הליגה עם ניצחון דרמטי במיוחד, אך נמצאת בצרות כלכליות ומאמנה אמר: "אף ראש פה לא ייערף אם לא נעפיל לשלב הבא. חייבים להתחיל בבנייה מחדש של המועדון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כמה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב למפגש הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, פתחה אתמול (שישי) פנדורי הרומנית את העונה שלה ברגל ימין, כאשר גברה במחזור הראשון של הליגה 1:2 דרמטי במיוחד על קראיובה. אובידיו הראה כבש לפנדורי (57), אך היא ספגה שוויון מהנקודה הלבנה בדקה ה-89. למרות זאת, הכוכב הגדול יואן הורה הצליח להכריע את המשחק עם שער בדקה ה-93 ולסדר מעט שקט למועדון רווי הבעיות.

מיד לאחר המשחק, עסק המאמן פיטרה גיוארגש באותן בעיות: "המצב לא פשוט והרבה שחקנים הגישו דרישה לקבל את המשכורות שלהם", אמר המאמן לתקשורת המקומית, "שניים מהם, דן ניסטור ופלורין אסינטה, יהפכו לשחקנים חופשיים ויעזבו אותנו לקבוצה אחרת. כבר החלטתי לא להשתמש בהם יותר, כי אנחנו חייבים לחשוב על עתיד המועדון. כל עוד ניסטור רוצה לעזוב ונמצא בסכסוך עם ההנהלה, מה אפשר לעשות? אנחנו חייבים להמשיך הלאה ולחשוב על אלטרנטיבות, כדי להתחיל בבנייה מחדש של המועדון. נצטרך לעבוד קשה כדי שהמועדון הזה יחזור לרמה בה הוא היה בעבר".

שחקני מכבי תל אביב אורלנדו סה, גל אלברמן, האריס מדוניאנין. ברני ארדוב
איך תראה היריבה שלהם בחמישי? שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

המאמן הוסיף: "אני צריך לברך את השחקנים על הניצחון, כי הם האמינו עד הסוף וסבלו מאוד. אנחנו מגיעים אחרי תקופה קשה, הגיעו הרבה שחקנים חדשים, חלק מהם רק בסוף ההכנה שלנו. יש לנו בעיות כלכליות, אבל נראה שחלק מהן לפחות ייפתרו. נאלצתי להחליף 7-8 שחקני הרכב בפרק זמן קצר מאוד".

לקראת המשחק בחמישי אמר גיוארגש: "השבוע נקבל מידע על היריבה מתל אביב. זו קבוצה מאוד גדולה ואהודה בישראל והמפגש הכפול הזה יהיה קשה מאוד. חשוב שנגיע למשחק הראשון אצלנו בבית עם ביטחון, זו צריכה להיות המטרה שלנו. אף ראש פה לא ייערף אם לא נעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully