וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.7: נאפולי רוצה את באקה, אלכסיס משדך לארסנל את טוראן

באיטליה מדווחים שהפרטנופי מציעים למילאן 20 מיליון יורו עבור החלוץ הקולומביאני, הצ'יליאני מנסה להביא לארסנל את קשר ברצלונה, שחושקת בלוסיאנו וייטו. על פי "יורוספורט צרפת", ריאד מחרז בחר בתותחנים

אימג'בנק GettyImages

העברות

* רוברק מאק חתם בזניט סט. פטרסבורג לארבע עונות. הקשר הסלובקי מגיע לאחר שנתיים בפאוק סלוניקי תמורת שלושה וחצי מיליון יורו.

* הסרבי פיליפ דוריצ'יץ' ישחק בסמפדוריה בעונה הקרובה. קשרה של בנפיקה יושאל לאיטלקים, כאשר גם במהלך העונה האחרונה שיחק בהשאלה, במדי אנדרלכט הבלגית.

* בלמה של לוקומוטיב מוסקבה בשש השנים האחרונות, יאן ג'וריצה, חתם לשנתיים בטרבזונספור. הסלובקי סיים את חוזהו ברוסיה ומצטרף לטורקים בהעברה חופשית.

* מגן מנצ'סטר יונייטד, האורוגוואי גיז'רמו וארלה, הצטרף בהשאלה לעונה לפרנקפורט, קבוצתו של טאלב טואטחה.

* אלצ'ה צירפה את השוער חואן קרלוס בהעברה חופשית. במהלך העונה החולפת, שיחק הספרדי במדי ראיו ואיקאנו.

* החלוץ לייה איסקה, אחיו הצעיר (18) של מישי בטשוואי, הושאל מאנדרלכט למארסיי.

מוסא סיסוקו שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
יגיע לברנבאו? סיסוקו/רויטרס

שמועות

* לאציו סיכמה עם סביליה על רכישתו של צ'ירו אימובילה. חלוץ סגל נבחרת איטליה יעבור לרומא תמורת כ-8.5 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שנאפולי הציעה למילאן 20 מיליון יורו + אל כדורי תמורת קרלוס באקה החלוץ הקולומביאני. הקבוצה ממילאנו דורשת 30 מיליון יורו.

* בספורט מדווחים שאלכסיס סאנצ'ס המליץ לארסן ונגר להחתים בארסנל את ארדה טוראן, שחקנה הטורקי של ברצלונה.

* על פי דיווח ב"יורוספורט צרפת", ריאד מחרז הסכים להצעתה של ארסנל והוא צפוי להצטרף לתותחנים תמורת 50 מיליון יורו, שיעברו לאלופה לסטר.

* באיטליה טוענים כי גונסאלו היגואין כבר עבר בדיקות רפואיות ביובנטוס וחתם על חוזה לארבע שנים תמורת 7.5 מיליון יורו לעונה. נאפולי תקבל עליו 94 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* ומי יגיע לנאפולי כמחליפו האפשרי של היגואין? לאחר שמחירו של מאורו איקרדי היה גבוה מידי עבור המועדון, נראה כי התכולים יילכו בכל הכוח על חלוצה של מילאן, קרלוס באקה. הקולומביאני כבש 18 שערים בליגה האיטלקית בעונה החולפת.

* קולו טורה עומד להתאחד עם ברנדן רוג'רס והוא עובר בדיקות רפואיות בסלטיק.

* 'מונדו ספורטיבו': אתלטיקו מדריד וברצלונה הגיעו לסיכום על העברתו של לוסיאנו וייטו מבירת ספרד לאלופה. לידיעה המלאה.

* 'מארקה': לאציו ממשיכה במאמצים להחתמת שחקנה של סביליה, צ'ירו אימובילה. התכולים מוכנים להציע על האיטלקי שמונה מיליון יורו, בעוד הספרדים דורשים עליו תשעה מיליון.

* בפורטוגל מדווחים שספורטינג ליסבון דחתה הצעה בסך 29.5 מיליון יורו על ז'ואאו מריו. הקשר הרשים במדי הנבחרת הפורטוגלית ביורו האחרון, ולאחרונה פורסם כי גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בשחקן.

ריאד מחרז, שחקן לסטר סיטי. GettyImages
בלסטר ייתקשו למצוא לו מחליף. מחרז/GettyImages

* בספרד מדווחים שריאל מדריד מכינה הצעה על מוסא סיסוקו, קשרה של ניוקאסל. הצרפתי לא מעוניין לשחק במדי המגפייז בליגה השניה, ועל פי הדיווחים הבלאנקוס ישלמו עליו 35 מיליון יורו.

* 'סאן': מנצ'סטר יונייטד קרובה להחתמת שחקן הגנה שני הקיץ, פאבינו. ז'וזה מוריניו מאוד מעוניין במגן הימני של מונאקו ובעיתון האנגלי מדווחים שהשדים האדומים יירכשו את הברזילאי תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* באיטליה טוענים שפיורנטינה תרכוש את כריסטיאן טייו מברצלונה תמורת שבעה מיליון יורו. הספרדי הושאל במהלך העונה האחרונה לסגולים וכבש שני שערים ב-15 משחקים.

* ווסט ברומיץ' הציעה לברייטון שבעה מיליון ליש"ט תמורת הבלם לואיס דאנק.

* 'קוריירה דלו ספורט': יובנטוס חידשה את התעניינותה בחאבייר מסצ'ארנו. בתחילת הקיץ דווח כי הארגנטינאי קרוב מאוד למעבר לטורינו אך הנושא ירד מפרק, וכעת מפורסם בארץ המגף כי הגברת הזקנה שוב מגבירה את המאמצים להנחתת הקשר האחורי במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully